اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز خبر داد:

دستگیری سارقان با 15 فقره زورگیری در کرج

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز از دستگیری سارقان زورگیر با 15 فقرع سرقت در کرج خبر داد.

دستگیری سارقان با 15 فقره زورگیری در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، مهدی یارندی با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کرج 2 نفر زورگیر حرفه‌ای که در سطح این شهرستان و شهرستان‌های غرب استان تهران با تهدید سلاح سرد در پوشش مسافرکش اقدام به سرقت اموال مسافران می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند .
وی افزود: در پی یک فقره زورگیری شبانه در سطح شهرستان کرج توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .
این مسئول در ادامه گفت: ماموران کلانتری 23 فردیس با راهنمایی مالباختگان و انجام کارهای اطلاعاتی پس از استعلام پلاک خودرو و شناسایی مالک خودرو و مخابره موضوع از طریق مرکز پیام به کلیه کلانتری‌ها مشخص شد که زورگیران قصد معاوضه خودرو را در یکی از نمایشگاه‌های جاده ملارد دارند .
یارندی افزود: مأموران پس از تعقیب و مراقبت چند ساعته با شناسایی نمایشگاه مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری 2 نفر متهم شدند و در بازرسی از خودرو آنها تعداد 2 قبضه قمه و تعدادی کفش و البسه مردانه کشف و ضبط شد.
وی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در بازجویی ماموران به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان اعتراف کرده و اذعان داشتند که تا کنون به 15 فقره سرقت و زورگیری در مسیر پل فردیس به سمت کمالشهر و شهرستان‌های غرب استان تهران پرداخته‌اند .
یارندی درباره شگرد متهمان گفت: آنها پس از سوار کردن افراد به عنوان مسافر در مسیرهای خلوت با تهدید آنها با استفاده از سلاح سرد اموال و لباس‌هایشان را سرقت کرده و آنها را به صورت نیمه عریان از خودرو به بیرون پرتاپ کرده تا نتوانند از خودروهای عبوری درخواست کمک کنند.
به گفته یارندی تا کنون 6 نفر از مالباختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد و متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان با هشدار به شهروندان از آنها خواست تا هنگام سوار شدن به خودروی مسافربر، با هوشیاری کامل از اموال و کیف دستی شان مراقبت کرده و آنها را به هیچ عنوان در مقابل دید دیگران قرار ندهند .
یارندی تأکید کرد: در بین راه از پذیرفتن و مصرف مواد غذایی، نوشیدنی و خوشبو کننده از راننده و دیگر مسافران به شدت اجتناب ورزند .
وی افزود: هنگام سوار شدن به خودروهای مسافربر، شماره پلاک ماشین را به ذهن بسپارند و آن را یادداشت کنند .
یارندی در پایان گفت: برای تردد در داخل شهر یا بین شهر حتما از وسایل نقلیه عمومی و مجاز استفاده کنند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول