اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

هیچ اقدامی در ناجا بدون تحقیق انجام نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: هیچ اقدامی در ناجا بدون تحقیق انجام نمی‌شود.

هیچ اقدامی در ناجا بدون تحقیق انجام نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی شرفی ظهر امروز در همایش تجلیل از همسران فرهنگی کارکنان نیروی انتظامی اظهار کرد: همه افراد در هر برهه‌ای از زمان معلمی داشته و موفقیت‌های آنها مرهون تلاش‌های معلمان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر در حال حاضر نیروهای انتظامی به نیروهایی قوی و توانمند تبدیل شده‌اند، به دلیل تلاش معلمان است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به جایگاه ویژه معلمان در تعلیم و تربیت افزود: در دین مبین اسلام نیز به مقام شامخ معلم تاکید بسیاری شده است.

وی با اشاره به برخی از آیات و روایات نقل شده در زمینه مقام معلم اضافه کرد: 80 مرتبه در قرآن کریم از علم و مقام معلم یاد شده است.

شرفی با اشاره به اینکه خداوند به عنوان نخستین معلم انسان‌ها است، افزود: این امر نشان از اهمیت و جایگاه ویژه معلم است.

وی با اشاره به اینکه معلم انسان را از تاریکی به سوی روشنایی هدایت می‌کند، افزود: معلم همچون آفتاب و تاریکی است که آفتاب با نور خود تاریکی را برطرف می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در دین اسلام برای معلم جایگاه ویژه‌ای تعیین شده است، افزود: معلمان همچون ستارگان آسمانی بر روی زمین هستند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مولای متقیان حضرت علی(ع) در زمینه جایگاه معلم اضافه کرد: جایگاه معلم در اسلام به گونه‌ای است که بسیاری از بزرگان دین بر آن تاکید کرده‌اند.

شرفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت درست نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، افزود: تربیت درست دانش‌آموزان توسط معلم یا به عکس تربیت دانش‌آموزان به صورت نادرست موجب تحویل افرادی کارآمد و یا نالایق به جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه جهالت و نادانی قابل پیشگیری است، اضافه کرد: معلمان نقش مهمی در پیشگیری از این جهل دارند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: معلم در هر برهه‌ای از زمان با تعلیماتی که انجام می‌دهد، با آرامش کامل به تربیت دانش‌آموز پرداخته و او را آماده ورود به جامعه می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تاسیس دانشکده تخصصی در نیروی انتظامی اضافه کرد: این امر در راستای افزایش فعالیت‌های علمی در این ارگان صورت گرفته است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول