اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار‌ بردسیر:

بردسیر امن‌ترین شهر استان کرمان است

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: بردسیر امن‌ترین شهر استان کرمان است و مورد ناامنی در آن نداشتیم و جرائم آن در بسیاری از موارد کاهش یافته است.

بردسیر امن‌ترین شهر استان کرمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا در آیین تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان بردسیر، امنیت را یکی از نیاز‌های اساسی جامعه دانست و اظهار داشت: بردسیر امن‌ترین شهر استان کرمان است که هیچ مورد ناامنی در آن نداشتیم و جرائم آن در بسیاری از موارد کاهش یافته که نتیجه تلاش‌های دستگاه قضائی شهرستان است.

وی به ‌راه‌اندازی شوراهای حل اختلاف در شهرستان و بخش‌های نگار، لاله‌زار و گلزار از سوی رئیس دادگستری شهرستان‌ ‌اشاره کرد و گفت:‌ بردسیر نخستین شهرستانی بود که در این امر پیشقدم شد.‌

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه‌ بردسیر نیز در این آیین اظهار داشت: طی سه سال حضور در شهرستان بردسیر، شاهد مجاهدت‌ها و تلاش‌های کارزاری در مسئولیت قضایی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی شهرستان بودم.

وی عنوان کرد: رئیس سابق دادگستری شهرستان بردسیر در تمام‌ زمینه‌ها که مشکلی وارد می‌شد، پیگیر بودند که جا دارد از تلاش‌های ایشان تقدیر و آرزوی موفقیت کنیم.

عبدالله کارزاری رئیس سابق دادگستری شهرستان بردسیر در این آیین اظهار داشت: اصول کار من بر سه اصل توکل بر خدا، اجرای قانون و رعایت انصاف و اخلاق، برای تحقق به اصل 158 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ‌استوار بود.

وی بیان داشت: اگر توفیقی حاصل شده، تنها یاری خداوند و همکاری همکاران‌، حمایت رؤسای ادارات‌، شورای تأمین، نمایندگان‌، ‌فرمانداران‌، نیروهای انتظامی و نظامی است‌.

کارزاری عنوان کرد: در بخش قضایی تبیین جایگاه دستگاه قضا، جلسات با رؤسای ادارات آموزش ضابطان دادگستری، آموزش اعضای شورای حل اختلاف و کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری از جمله کارهایی بود که می‌توانستیم انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی شوراهای حل اختلاف ‌توانستیم پرونده‌های ورودی به محاکم قضایی را کم کنیم و 85 درصد پرونده‌ها به صلح و سازش ختم شوند.

کارزاری گفت: در بخش اداری، راه‌اندازی دادگاه سیار بخش لاله‌زار، شوراهای حل اختلاف‌، سالن اجتماعات دادگستری، کتابخانه، اتاق بازرسی ویژه برادران و خواهران و ... به انجام رسید.

وی ابراز داشت: من در حد توان خود تلاش کردم، قصد ندارم در این جلسه کار‌های‌ خود را بگویم، اگر در این جلسه حاضر شدم به دلیل عذر‌خواهی از همه مردم بردسیر‌ و تقدیر به دلیل اعتمادشان به دستگاه قضا است که انگیزه را برای کار دو چندان می‌کرد.

در پایان مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان بردسیر با تقدیم هدایایی از زحمات ریاست سابق دادگستری آقای کارزاری تشکر کردند و کارزاری همه هدایا را به آستان مقدس امامزاده سید محمد بردسیر اهدا کرد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول