اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

تثبیت امنیت حاکم بر کردستان با سفر رهبری محقق شد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امنیت پایدار حاکم بر کردستان با سفر مقام معظم رهبری محقق شد و اکنون این استان از استان‌های امن کشور است.

تثبیت امنیت حاکم بر کردستان با سفر رهبری محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمزه‌علی علیخانی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز سفر رهبری به دانشگاه کردستان در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه کردستان در تالار مولوی این دانشگاه اظهار کرد: با وجود توطئه‌های استکبار جهانی مبنی بر انجام نشدن سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان، معظم‌له با سفر پر خیر و برکتش وجود امنیت حاکم بر کردستان را به جهانیان ثابت کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: در چنین فضایی مقام معظم رهبری به کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و هنر و فرهنگ سفر کردند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند.

وی بیان کرد: این سفر پر خیر و برکت علاوه بر برکات معنوی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی، موجب تغییر نگاه‌های منفی و امنیتی نسبت به کردستان شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با سفر به کردستان نشان دادند که این استان از امن‌ترین استان‌های کشور است و این نمی‌تواند نقطه امیدی برای دشمنان باشد.

* دستیابی ایران به پیشرفت‌های علمی توان مقابله دشمنان را کم کرده است

به گفته وی دشمنان انقلاب اسلامی توانایی رویارویی با این نظام را ندارند به گونه‌ای که زمانی آنان جنگ هشت ساله را بر کشورمان تحمیل کردند ایران اسلامی هیچ بساطی نداشت اما امت اسلامی پشت به پشت هم دادند و از میهن اسلامی دفاع کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن به دست متجاوزان بیافتد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اتحاد را از مولفه‌های حفظ و ماندگاری نظام اسلامی خواند و بیان کرد: این مهم برای دشمنان ثابت شده و آنها به دنبال ایجاد نفاق در بین ملت و حاکمیت هستند که مردم همواره نشان داده‌اند که پشتیبان نظام و حاکمیت هستند.

علیخانی گفت: چیره شدن بر منافع زیرزمینی تحت استعمار، بکار گرفتن قدرت کار در اختیار خود و عدم اجازه به کشورهای تحت استعمار از نظر دستیابی به پیشرفت‌های علمی از اهداف اصلی سلطه‌ استکبار جهانی است.

وی اضافه کرد: امروزه ایران اسلامی به جهت حساسیت، عشق و انگیزه و شور اسلامی که دارد دانشمندان این مرز و بوم همه اینها را تحت کنترل خود درآورده و دست تجاوزگرانه کشوری استعمارگر را بسته‌اند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان عنوان کرد: امروز کشور ایران از لحاظ علمی دارای رتبه اول در سطح منطقه است که اگر با این روند پیش رود در آینده نزدیک می‌تواند مقام نخست جهانی را نیز کسب کند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول