اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه‌های کشور:

هوشیاری نیروهای امنیتی در عدم وجود حوادث پروازی مؤثر بوده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه‌های کشور گفت: هوشیاری نیروهای امنیتی در عدم وجود حوادث پروازی در کشور در سال‌های اخیر مؤثر بوده است.

هوشیاری نیروهای امنیتی در عدم وجود حوادث پروازی مؤثر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، علی‌اصغر گرجی‌زاده در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: این امر نشان از جدیت نیروهای امنیتی و حفاظتی در کشور به ویژه در فرودگاه‌های کشور بوده است.

فرمانده سپاه حفاظت فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: هیچ‌کس در ماموریت‌های امنیتی موفق نخواهد بود مگر اینکه تعاملی خوب و سازنده با مجموعه‌های درگیر داشته باشد.

گرجی‌زاده با بیان اینکه هیچ ارگانی به تنهایی نخواهد توانست یک عامل منحصر به فرد در تامین امنیت باشد افزود: من به مسئولان سپاه حفاظت فرودگاهی توصیه می‌کنم که در انجام ماموریت‌ها همچون گذشته با همراهی و همکاری سایر مجموعه‌های امنیتی و بر اساس مصوبه 529 شورای عالی امنیت ملی در اردیبهشت ماه 89 به ایجاد امنیت پروازهای داخلی و خارجی همت گمارند.

وی تصریح کرد: حادثه هیچ وقت خبر نمی‌کند و عدم وجود حادثه در طول چندین سال متوالی نباید ما را به این فکر وا دارد که دیگر خطری ما را تهدید نمی‌کند و این غفلت خود یک اشتباه مهلکی است که سبب بروز حادثه می‌شود. 

گرجی‌زاده گفت: عدم وجود حوادث امنیتی پرواز در طی سالیان اخیر در کشور ما به دلیل هوشیاری و پویا بودن مجموعه‌های امنیتی است که با حضوری فعال و تیزبین از بروز حوادث ممانعت می‌کنند.

وی به دسیسه‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: آنان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی ما از هر طریق ممکن هستند و اگر ما هوشیار نباشیم برنامه‌های ضد امنیتی از ناحیه دشمنان به وفور وجود دارد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه نیز گفت: انقلاب اسلامی ما محاسبات و معادلات سیاسی، نظامی، و ... استکبار را در هم پیچید و به زباله‌دان تاریخ فرستاد و در عوض عدالت‌خواهی و ویژگی‌های مبتنی بر ارزش‌های الهی را جایگزین کرد.

علی رزمجو یکی از توطئه‌های دشمن را مسئله هواپیماربایی و خروج آنها از مرزهای هوایی کشور عنوان کرد و گفت: با تشکیل سپاه حفاظت فرودگاهی این نقشه آنان نیز نقش بر آب شد و سپاه در این ماموریت نیز با موفقیت بیرون آمد و ما امروز شاهد آثار و برکات این نیروهای ولایی در برقراری امنیت پرواز هستیم.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف با اقتدار وارد شده و در این سه دهه از تاریخ انقلاب کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول