اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان خبر داد

ارتقای 20 درصدی رتبه امنیتی همدان در سال 90

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان از ارتقای 20 درصدی رتبه امنیتی شهرستان همدان در سال گذشته خبر داد.

ارتقای 20 درصدی رتبه امنیتی همدان در سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، حسن قهرمانی مطلق عصر امروز سه‌شنبه در نشست شوراهای اسلامی بخش شراء از ارتقای 20 درصدی رتبه امنیتی شهرستان همدان در سال 90 خبر داد.

وی افزود: بخش شراء حدود یک‌هزار و 400 کیلومتر مربع وسعت دارد که همکاری مردم با عوامل انتظامی مستقر در بخش نقش بسزایی در تأمین نظم و امنیت منطقه دارد.

فرماندار همدان گفت: با مشارکت مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی تحت رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و پیروی از آرمانهای امام راحل این انقلاب از موانع و پیچ و خم‌های گوناگونی عبور کرده است.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم بخش قهاوند در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در سال‌های اخیر شاهد دسیسه‌های جدی دشمن علیه نظام اسلامی بوده‌ایم و شرایط کشور نسبت به قبل بسیار حساس‌تر بوده است.

قهرمانی‌مطلق انتخابات را نماد برجسته دخالت مردم در تصمیم‌گیری‌ها و امور جاری کشور دانست و اظهار داشت: مقایسه کنید دخالت مردم و ارتباط آنها با مسئولان، پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با وضعیت فعلی چه تفاوت‌های قابل توجهی داشته است.

وی افزود: وابستگی به کشورهای خارجی در همه عرصه‌های صنعتی، علمی، آموزشی و سایر زمینه‌ها در دوران طاغوت امروز تبدیل به وضعیتی شده که ما در زمینه انرژی هسته‌ای، پزشکی، نانوتکنولوژی، صنایع دفاعی و هوا و فضا و بسیاری از عرصه‌های دیگر جزو کشورهایی هستیم که تعدادشان از انگشتان دست تجاوز نمی‌کند.

فرماندار همدان آزادسازی خرمشهر را یک چشمه از توان جمهوری اسلامی ایران و نماد مقاومت و پیروزی دانست و یادآور شد: جوانان این مرز و بوم با دستان خالی چنین حماسه‌هایی آفریدند و با وضعیت فعلی به مراتب وظیفه‌ای سنگین‌تر بر عهده داریم.

وی توان اجرایی کشور را قابل توجه دانست و تأکید کرد: همراهی مردم در پیشبرد اهداف نظام بسیار مهم است و باید طوری کار کنیم که جوابی در محضر شهدایی که جان خود را فدا کردند داشته باشیم.

قهرمانی‌مطلق شوراهای اسلامی را نماد برجسته مردمسالاری دینی در کشور دانست و افزود: با تلفیق دو انتخابات که مصوبه مجلس شورای اسلامی بود، توفیق خدمت برای اعضای فعلی شوراهای اسلامی در روستاها، بخش‌ها و شهرها بیشتر شد و این باید به عنوان یک فرصت در راستای خدمتگزاری بیشتر مغتنم شمرده شود.

وی با اشاره به یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به مشهد مقدس گفت: سفرهای استانی منشأ خدمات ماندگار و قابل توجهی در همه نقاط کشور بوده که دستاوردهای آن کاملاً مشهود و قابل سنجش است.

فرماندار همدان خواستار اطلاع‌رسانی شوراهای اسلامی به منظور جلب مشارکت و بهره‌مندی بیشتر روستاییان از تسهیلات دولت شد و افزود: طرح توسعه کشاورزی با تفویض اختیارات قابل توجه ابلاغ شده و به عنوان یک فرصت خوب جوانان بیکار باید از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: امکان رفع تعارضات اراضی کشاورزی و تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن و روستاییان از دیگر تمهیدات قابل استفاده است.

قهرمانی‌مطلق گفت: در سال 90 برای بهسازی روستاهای سطح شهرستان 2.5 میلیارد تومان هزینه شده است و با همکاری مردم در اجرای طرح‌های هادی در روستاها شاهد تحولات خوبی در معابر و منازل مسکونی روستاها بوده‌ایم.

وی افزود: 30 روستای بخش شراء به برکت سفرهای استانی دولت گازرسانی شده که این فقط یک شاخص از خدمات ارائه شده است.

فرماندار همدان در پایان از برگزاری نشست ویژه ای به منظور بررسی و رسیدگی مسائل و مشکلات با حضور رؤسای شوراهای اسلامی روستاها در آینده نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول