اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حضور 16 تیم خارجی و شش تیم داخلی

رکاب‌زنان تور آذربایجان وارد نیر شدند

خبرگزاری فارس: رکاب‌زنان مسابقات تور بین‌المللی آذربایجان در رشته دوچرخه‌سواری بعد از گذر از شهرهای مختلف وارد نیر شدند.

رکاب‌زنان تور آذربایجان وارد نیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در نیر برگزار شد، از دوچرخه‌سواران شرکت‌کننده در تور بین‌المللی آذربایجان در نیر استقبال شد و جوانان پرشور و نشاط در این برنامه حال و هوای خاص داشتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نیر در بدو ورود رکاب‌زنان تور بین‌المللی آذربایجان به نیر گفت: در این دوره از مسابقات 22 تیم در قالب 16 تیم خارجی و شش تیم داخلی شرکت دارند.

جلال ممی‌زاده افزود: تور آذربایجان یکی از معتبرترین تورهای آسیا است و رکاب‌زنان آن در شش مرحله مسیر 928 کیلومتری آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل را طی می‌کنند.

وی تصریح کرد: برنامه ورزشی، فرهنگی این تور از شهر قره‌چمن آغاز و پس از عبور از شهرهای بستان‌آباد، سراب وارد نیر در استان اردبیل شده و فردا نیز این مسابقات پیگیری می‌شود.

ممی‌زاده با بیان این‌که دور برگشت این تور فردا از مقابل هتل بین‌المللی لاله سرعین آغاز می‌شود، خاطر نشان کرد: امسال برخلاف سال‌های گذشته استان اردبیل میزبان دور رفت و برگشت تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان است.

به گزارش فارس، رئیس اداره ورزش و جوانان نیر اضافه کرد: ما باید از این فرصت در معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌های ورزشی، تاریخی، فرهنگی و صنعت گردشگری خود استفاده کنیم تا شرکت‌کنندگان این تور نیز بتوانند با آشنایی بیشتر زمینه کسب آگاهی و مهارت را داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: تور بین‌المللی آذربایجان فرصتی را برای شهرستان نیر و برخی دیگر از شهرها فراهم کرده تا از طریق فدراسیون دوچرخه‌سواری و مجموعه جهانی این رشته اعتباراتی را برای فراهم کردن میزبانی شایسته دریافت کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول