اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری اردبیل:

هفته زن فرصت بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های زنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: هفته زن بهترین فرصت برای بالندگی، ارتقا و اعتلای شایستگی‌ها و ظرفیت‌های زنان این سرزمین است.

هفته زن فرصت بالندگی و ارتقای ظرفیت‌های زنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خدیجه جعفری‌اصل پیش از ظهر امروز در نشست مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان با استاندار  اردبیل اظهار داشت: در هفته زن موفق به برگزاری برنامه‌های متنوع در این حوزه شدیم به طوری که با همکاری دستگاه‌های اجرایی موفق شدیم علاوه بر اجرای برنامه‌های جشن و سرور به این مناسبت نمایشگاه‌هایی را نیز در حوزه زنان و خانواده در مرکز استان و شهرستان‌ها داشته باشیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل با بیان اینکه امسال دستگاه‌های اجرایی ویژه برنامه‌های مختلف جشن و سرور را برگزار کردند، افزود: برگزاری برنامه‌ها متناسب با مفاهیم و ارزش‌های اسلامی، "ارتقا و تعالی زنان و جامعه فاطمی"، "زنان، بصیرت و بیداری اسلامی"، "زنان، زندگی سالم با نشاط و تحکیم بنیان خانواده" و... از جمله این برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته زن برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، همایش پیاده‌روی بانوان، تقدیر از بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی و... را یادآور شد و ابراز داشت: شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته یادواره شهیده ناهید فاتحی‌کرجو بود که به همت بسیج شهرستان و بسیج ناحیه زنان تیپ حضرت عباس برگزار شد.

مشاور استاندار اردبیل اجرای سیاست‌ها و خط مشی‌های تعیین شده از سوی ستاد تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف را یادآور شد و گفت: ارتقای سطح کمی و کیفی امور پژوهشی کانون‌های فرهنگی و اجتماعی زنان و انجام فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی متناسب با نقش‌ها و وظایف زنان در خانواده را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل در پایان بیان داشت: بانوان ما ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منحصر به فردی دارند که با به منصه ظهور رساندن هریک از آنان ارزشمندترین دستاوردها در حوزه اقتصادی و تولیدی را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول