اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج بافق:

هویت انقلاب مرهون فداکاری شهداست

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در دیدار با خانواده شهدای بافق گفت: موجودیت انقلاب اسلامی مدیون فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های آنهاست.

هویت انقلاب مرهون فداکاری شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، همزمان با برگزاری یادواره 280 شهید شهرستان بافق صبح امروز مسئولان شهرستان بافق به صورت گروهی به منظور تجلیل از خانواده معظم شهدا، از خانواده شهدا بازدید و آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند.

فرمانده بسیج بافق در این دیدار با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس بر ادامه راه امام و شهدا تاکید کرد.موجودیت انقلاب اسلامی مدیون فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های آنهاست.

وی عاشورا را درس شهادت و هدیه‌ای برای تمام بشریت دانست و افزود: چه آنهایی که به اسلام اعتقاد دارند و چه تمام انسان‌های آزاده دنیا حرکت امام حسین (ع) را به گونه‌ای تحلیل می ‎کنند که راه و رسم زندگی را به همه انسان‌ها می‏آموزد.

فرمانده بسیج بافق خاطرنشان کرد: مکتب اسلام با قوتی که امام (ره) به آن داد و پیرو آن پشتیبانی مردم به ویژه خانواده شهدا، این مملکت به درجه و مقامی رسیده که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند فکر غلبه بر این خاک را داشته باشد و این مدیون خون شهداست و افتخار می‌کنیم که در سایه این عزیزان راهشان را تا آخر ادامه دهیم.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در این رابطه تصریح کرد: شهدا چشم و چراغ این کشورند و افتخار ما این است که خدمتگزار شهدا و خانواده‌های آنها هستیم.خانواده شهدا بزرگترین سرمایه این نظام هستند زیرا عزیزترین فرد خود، پاره‌ای از وجود خود را در راه خدا بخشیدند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول