اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مرند:

شوراها می‌توانند خدمت‌رسانی به مردم را متحول کنند

خبرگزاری فارس: شهردار مرند گفت:شوراها می‌توانند خدمت‌رسانی به مردم را متحول کنند.

شوراها می‌توانند خدمت‌رسانی به مردم را متحول کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، سید رضا هاشمی بعد از ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز شورا، با تبریک این روز به اعضای شوراها اظهار کرد: در قرآن کریم و احادیث وارده از پیامبر عظیم الشأن، ائمه اطهار (ع) و بزرگان بارها بر لزوم مشورت و شورا در کارها تأکید شده است که با شرکت همه مردم در مباحث اجتماعی، فضایی فراهم شود تا همه افراد آن جامعه بتوانند نظرات خود را برای مدیریت بهتر آن جامعه ارائه کنند و بهترین فکر انتخاب شود.

وی، شوراها را نهادی برآمده از بطن و متن مردم قلمداد کرد و افزود: و عمران و آبادانی شهرها و روستاها را با همفکری و مشارکت مردم ایجاد کنند.

هاشمی با اشاره به نهم اردیبهشت ماه و روز شوراها تصریح کرد: تلاش، مساعدت، راهنمایی‌ها و رهنمودهای ارزنده شورای اسلامی شهر موجب پیشبرد اهداف شهر و شهرداری همچنین ارتقای سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان می‌شود.

وی در ادامه به تشریح عملکرد شهرداری مرند پرداخت و گفت: تعدادی از پروژه‌های در دست اقدام از جمله پارک کوهستانی «یوموری‌تپه» به مساحت127 هکتار و «قوناخلار پارکی» با هفت هکتار، پارک ترافیک با یک هکتار، ورودی مرند - خوی و ورودی مرند- تبریز تا هفته دولت تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

شهردار مرند تاکید کرد: همچنین پروژه‌های نیمه‌تمام باید تا مدت زمان فصل کاری عمرانی با سرعت بیشتر پیگیری شوند.

وی افزود: با ایجاد شوراها بدنه دولت چابک‌تر و کوچک‌تر شده است و بسیاری از مسائل و امور محلی شهرها و روستاها را به مردم سپرده‌اند و این مگر جز مردمسالاری دینی و واگذاری امور مردم به خود آنهاست.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول