اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن رسانه‌های مجازی مازندران خبر داد

ثبت انجمن رسانه‌های مجازی مازندران در مراحل پایانی

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن رسانه‌های مجازی مازندران گفت: ثبت انجمن رسانه‌های مجازی مازندران مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

ثبت انجمن رسانه‌های مجازی مازندران در مراحل پایانی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس رمدانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم رسانه‌های مجازی و روابط عمومی الکترونیک در عرصه جهانی تصریح کرد: رسانه‌های نوین و مجازی ابزارهای جدی و اثربخش در عرصه ارتباطات محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در این راستا ضرورت دارد مدیران روابط عمومی و مسئولین پایگاه‌ها و رسانه‌های مجازی با امکانات و قابلیت‌های فن‌آوری‌های جدید آشنا شوند تا بتوانند در عرصه اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

عباس رمدانی از پایان مراحل ثبت انجمن رسانه‌های مجازی مازندران خبر داد و تصریح کرد: با پایان مراحل ثبت این انجمن فعالیت‌های متنوع این انجمن به زودی تدوین و اجرا خواهد شد.

وی افزود: برای پیشبرد اهداف این انجمن به کمک همه اعضا انجمن و مساعدت مسئولان استان نیاز مبرم داریم.

مدیر پایگاه خبری شمال‌نیوز همچنین از مدیران مسئول شرکت‌کننده در مجمع عمومی انجمن رسانه‌های مجازی مازندران خواست تا با کامل کردن فرم عضویت و پرداخت حق عضویت این انجمن را در جهت رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده در اساسنامه یاری کنند.

رمدانی همچنین از مدیران سایت‌ها و پایگاه‌های خبری استان درخواست نمود تا در زمینه اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار و رویدادهای استان و کشور حضوری موثرتر داشته و تولید خبرهای نو و جدید و تهیه گزارش‌های خبری اثربخش را در اولویت قرار دهند.

وی ابراز امیدواری کرد انجمن رسانه‌های مجازی مازندران بتواند اقدامات ارزشمندی را با مساعدت همه مسئولان و مدیران رسانه‌های مجازی انجام دهد و رسمیت یافتن این انجمن گامی بلند در جهت توسعه فعالیت‌های انجمن خواهد بود.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول