اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزشی دانشگاه تبریز:

مرکز مدیریت آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز از آغاز فعالیت مرکز مدیریت آموزش‌های مجازی و آزاد در این دانشگاه خبر داد.

مرکز مدیریت آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه تبریز راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حمیدرضا قاسم‌زاده گفت: این مرکز با هدف ارائه دروس با استفاده از روش‌های مدرن و ایجاد تسهیلات در دسترسی دانشجویان به دوره‌های آموزشی در این دانشگاه راه‌اندازی شده و نخستین بخش فعالیت‌های خود را در دانشگاه تبریز با راه‌اندازی سیستم مدیریت یادگیری LMS آغاز کرده است.

وی افزود: در راستای فعالیت‌های این مرکز برای اولین بار محتوای کمک درسی درس‌های هوش مصنوعی در مقطع کارشناسی و هوش مصنوعی پیشرفته در مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان رشته کامپیوتر بر روی سیستم مدیریت یادگیری (LMS) قرار گرفت.

قاسم‌زاده اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده همچنین از نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 با تصویب شورای آموزشی، درس برنامه‌سازی کامپیوتر از دروس عمومی برای کلیه دانشجویان غیر از رشته کامپیوتر قابل ارائه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه آمادگی لازم را برای ارائه دروس عمومی و پایه دانشکده‌های مختلف را به صورت مجازی و با رعایت مقررات مربوطه دارد.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول