اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان جیرفت:

واگذاری اراضی مجاور شرکت احیای اراضی زیر سد جیرفت تخلف است

خبرگزاری فارس: دادستان دادگاه عمومی و انقلاب جیرفت گفت: واگذاری برخی از اراضی ملی مجاور شرکت احیای اراضی زیر سد جیرفت توسط این شرکت تخلف است.

واگذاری اراضی مجاور شرکت احیای اراضی زیر سد جیرفت تخلف است

مجید رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه شرکت احیای اراضی زیر سد جیرفت در حدود خود با اراضی ملی اربعه مجاور است، اظهار داشت: اخیراً مشاهده شده است که این شرکت مبادرت به واگذاری برخی از اراضی ملی مجاور به عنوان اراضی شرکت به مردم کرده است.

رستمی تصریح کرد: با توجه به این امر تا تعیین دقیق حدود اربعه شرکت باید تمام نیروهای تحت امر و دفاتر اسناد رسمی موجود در سطح شهرستان احتیاط لازم در این زمینه را انجام دهند.

وی ابراز داشت: آنها باید از این تاریخ به بعد از انجام تشریفات قانونی و صدور سند مالکیت جدید برای مردم با معرفی‌نامه‌های این شرکت به شدت خودداری کنند.

رستمی بیان داشت: همچنین در صورت مشاهده هرگونه معرفی‌نامه شرکت احیای اراضی زیر سد جیرفت برای انجام تشریفات صدور سند مالکیت جدید مراتب را به دادستانی گزارش دهند.

دادستان دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: بدیهی است، انجام نقل و انتقال روی اسناد مالکیت صادر شده تا این تاریخ بلامانع است.

رستمی عنوان کرد: مسئولان این شرکت نیز در زمینه واگذاری‌های سابق‌الصدور در صورت کشف هرگونه تخلف پاسخگو هستند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول