اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومت کهگیلویه خبر داد

صدور حکم 170 پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه گفت: در چند روز اخیر تعداد 170 فقره رسیدگی به پرونده‌ها و صدور حکم داشته‌ایم.

صدور حکم 170 پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، غریب بیژن‌نیا عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری با توجه به افزایش تخلفات گرانفروشی و سوءاستفاده واحدهای صنفی متخلف از وضعیت موجود سعی در افزایش فعالیت خود در راستای مبارزه با گرانفروشی کردیم.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه افزود: در این ماه با افزایش صد درصدی خود در مبارزه با گرانفروشی گام موثری در برخورد با خاطیان برداشتیم.

بیژن‌نیا در ادامه خاطرنشان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون تعداد 170 فقره رسیدگی به پرونده‌ها و صدور حکم داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تخلفات در بخش پوشاک و کفش بوده، تصریح کرد: در خیلی از موارد متخلفان را با جریمه تا 3 میلیون ریال و نصب پارچه در سردرب مغازه‌ها اعمال قانون کردیم تا درس عبرتی باشد برای متخلفانی که سعی در سوءاستفاده از چالش‌های بازار را داشتند.

بیژن‌نیا از همه همشهریان خواست تا خود به عنوان بازرس عمل کرده و هنگام خرید دقت لازم را داشته باشند و از فروشندگان فاکتور معتبر درخواست کنند.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه در ادامه عنوان کرد: در نشست شورای برداشت شهرستان کهگیلویه نرخ برداشت کمباین هر ساعت 25 هزار و 300 تومان تعیین شد.

بیژن‌نیا تاکید کرد: کشاورزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در اولین فرصت به اطلاع اداره تعزیرات حکومتی ارسال و اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن بررسی و اقدامات لازم صورت گیرد و فرصت سوءاستفاده از سودجویان گرفته شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول