اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان خبر داد

برخورد جدی با فروشندگان متخلف بنزین 100 تومانی

خبرگزاری فارس: مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: در صورت بروز هر گونه تخلفی توسط کارکنان پیمانکار مستقر در جایگاه‌های سوخت در زمینه بنزین 100 تومانی مطابق مقررات جاری شرکت با آنان برخورد می‌شود.

برخورد جدی با فروشندگان متخلف بنزین 100 تومانی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بعد از خبر توقف فروش بنزین 100 تومانی تا پایان اردیبهشت‌‌ماه، تب و تاب خرید و فروش بنزین 100 تومانی در اصفهان گرم شده و برخی افراد را به تکاپوی فروش انداخته است.

افرادی که دارنده بنزین 100 تومانی یا دلال این کار هستند تحت تأثیر این اخبار چه از روی بیم تبدیل شدن بنزین باقی‌ مانده به مبلغ 400 تومانی و حذف آن یا به دلیل سود دریافتی این کار به خرید و فروش آن اجبار شده‌اند.

در همین زمینه مسئولان کشوری و استانی خرید بنزین به صورت ظرفی را ممنوع اعلام کرده‌اند، بنابراین دارندگان این بنزین از طریق کارت به فروش آن اقدام می‌کنند.

اگر به هر جایگاه سوخت در سطح شهر اصفهان سری بزنیم با ازدحام بیش از حد خودروها رو به ‌رو می‌شویم از برخی جایگاه‌داران که علت را جویا می‌شویم خرید و فروش بنزین را مطرح می‌کنند.

در همین زمینه خبرنگار این رسانه گفت‌وگویی با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان انجام داده است.

بهمن خسروزاده اظهار داشت: با توجه به حجم معین و مدیریت شده بنزین 100 تومانی در کارت‌های سوخت، دارندگان خودرو می‌توانند بدون هیچ‌ گونه محدودیت و انتظاری نسبت به تحویل سوخت خودروی خود تا پایان اردیبهشت‌ماه اقدام کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه در زمینه ارائه آمار موجودیت سوخت 100 تومانی دارندگان خودرو در استان اصفهان ادامه داد: این یک موضوع فرا استانی است و آمار بنزین‌های 100 تومانی در کارت‌های سوخت، در اختیار واحدهای ذی‌ربط است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان با اشاره به تخلفات احتمالی در زمینه خرید و فروش این نوع سوخت اضافه کرد: در صورت بروز هر گونه تخلفی توسط کارکنان پیمانکار مستقر در جایگاه‌های سوخت در زمینه بنزین 100 تومانی مطابق مقررات جاری شرکت با آنان برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: در صورتی که تا پایان اردیبهشت‌ماه بنزین 100 تومانی موجود در کارت‌های سوخت مصرف نشود باقی ‌مانده هر لیتر آن به دو لیتر بنزین 400 تومانی تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول