اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شوشتر:

ناظران ساختمانی تخلفات را به موقع گزارش کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: ناظران ساختمانی باید در اسرع وقت تخلفات را به شهرداری گزارش دهند و سرعت عمل در کارها را مد نظر داشته باشند.

ناظران ساختمانی تخلفات را به موقع گزارش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر حمید سالم‌پور صبح امروز در جلسه شورای شهر اظهار داشت: در صورتی که ناظران ساختمانی شهرداری تخلفات را به موقع گزارش ندهند، با آنها برخورد شدید خواهد شد.

وی افزود: بیش از 90 درصد تخلفاتی که در شرایط کنونی در کمیسیون ماده 100 شهرداری شوشتر وجود دارد به دلیل عدم نظارت جدی ناظران ساختمانی است و این مسئله باعث شده مردم برای ساخت و ساز در سطح شهرستان شوشتر به کمیسیون ماده 100 هدایت و با جریمه‌های سنگینی مواجه شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در ماه‌های گذشته به ناظران متخلف هشدار و در برخی از شرایط توبیخ و تذکر مکتوب از طرف کمیسیون ماده 100 و شهرداری ارسال شده است.

سالم‌پور افزود: شهرداری شوشتر نیز باید بر ناظران ساختمانی هوشمندانه عمل کند و در این باره به نحوی مانع از تخلفات احتمالی در ساخت و ساز شود تا پرونده‌های ورودی به این کمیسیون کاهش یابد.

وی با اشاره به کرایه‌های تاکسی‌های شوشتر گفت: افزایش قیمت کرایه‌های تاکسی در سطح شهر در دستور کار شورای شهر قرار دارد و در حال بررسی اوضاع و میزان افزایش قیمت کرایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول