به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلال نبوی ظهر امروز در کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی استان زنجان، اظهار کرد: رسیدگی به تخلفات از طریق دریافت شکایات مردمی از سامانه 124، کتبی و از طریق تعزیرات حکومتی استان زنجان صورت میگیرد.
وی با بیان اینکه در حداقل زمان به شکایات واصله رسیدگی میشود، تصریح کرد: برخی از شکایات نیاز به رسیدگی در زمان بیشتری دارد که با کار کارشناسی و انجام مراحل مختلف به این شکایات رسیدگی میشود.
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برنامهریزیهای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در راستای رسیدگی به شکایات مردمی، تصریح کرد: در صورت اختصاص اعتبارات لازم سامانه پیامک این سازمان در سال جاری برای دریافت شکایات مردم راهاندازی میشود.
وی با بیان اینکه گزارشات شکایات رسیده به صورت روزانه به وزارت مربوطه اعلام میشود، خاطرنشان کرد: در زمان تعیین شده به شکایات مردمی رسیدگی میشود.
نبوی ارتباط با مردم را از اولویتهای جدی این سازمان دانست و گفت: برای ارائه خدمات بیشتر به مردم اقدامات لازم صورت میگیرد.
وی با بیان اینکه از دستگاههای اجرایی برای معرفی ناظر افتخاری رایزنیهای لازم صورت گرفته است، افزود: تا کنون هیچ دستگاهی ناظر افتخاری خود را به سازمان معرفی نکرده است.
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بر ضرورت معرفی ناظران افتخاری سازمانهای مرتبط تاکید کرد و افزود: در صورت معرفی این افراد اقدامات لازم صورت میگیرد.
انتهای پیام/ش20/ض1002