اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان‌رضوی:

صنعت برق خراسان‌رضوی حرف اول را در کشور می‌زند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان‌رضوی گفت:‌ صنعت برق خراسان‌رضوی حرف اول را در کشور می‌زند.

صنعت برق خراسان‌رضوی حرف اول را در کشور می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین متولی‌زاده ظهر امروز در حاشیه مراسم مبادله قرارداد بزرگ تأمین تجهیزات شبکه‌های فشار قوی برق استان‌های خراسان‌رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صنعت برق کشور در خاورمیانه مقام اول تا رتبه 16 را در سطح دنیا داراست.

مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان گفت:‌ در سال‌های اخیر راندمان نیروگاه‌ها افزایش و تلفات کاهش یافته و به شاخص مطلوب کنترل فراکانس دست یافته‌ایم.

وی افزود: صنعت برق در طول 30 سال گذشته به خودکفایی 90 درصدی در ساخت تجهیزات رسیده است.

متولی‌زاده به صنعت برق در خراسان اشاره کرد و افزود: برق خراسان با وجود مدیران لایق، تخصص بالا و ارتباط با دانشگاه جایگاه ویژه‌ای در کشور داراست.

مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان گفت: در پنج سال گذشته تلفات شبکه‌ای، انتقال و فوق توزیع به یک، دو درصد کاهش یافت و میانگین خاموشی به حدود 30 ثانیه برای هر مشترک رسیده است.

وی اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر شرکت برق منطقه‌ای خراسان با ارتباط مستمر با دانشگاه توانسته است تعامل خوبی را بین صنعت و دانشگاه برقرار کند.

مدیرعامل برق منطقه‌ای خراسان اظهار داشت: ما وظیفه داریم در زمینه حل مسائل صنعت برق همکاری مناسبی با سایر ارگان‌ها داشته باشیم.

متولی‌زاده هم‌چنین با اشاره به رشد شکوفایی صنعت برق گفت:‌ این امر می‌تواند اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی در کشور را منجر شود.

وی تصریح کرد:‌ دو ضرورت اساسی که مقام معظم رهبری برعهده ما گذاشته است اتحاد و هم‌دلی و احساس کار و نشاط است که شرکت برق خراسان با مدیران ارزشمندی که در اختیار دارد می‌تواند در این زمینه پیش‌گام باشد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول