اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور گذرنامه و اتباع خارجی نیروی انتظامی زنجان خبر داد

آموزش نیروهای بررسی گذرنامه نیروی انتظامی زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول امور گذرنامه و اتباع خارجی نیروی انتظامی زنجان گفت: نیروهای بررسی گذرنامه زائران در فرودگاه دوره‌های آموزشی لازم را در این بحث گذرانده‌اند.

آموزش نیروهای بررسی گذرنامه نیروی انتظامی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید لایقی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی پروازهای فرودگاه زنجان اظهار کرد: مسئولان ذی‌ربط در نیروی انتظامی زنجان از چند وقت پیش اقدامات لازم برای آموزش نیروهای بررسی گذرنامه را انجام داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهایی که مسئولیت آنها بررسی گذرنامه‌ها است، برای یادگیری مسائل در زمینه بررسی مدارک مورد نیاز به تهران رفته و آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا گرفته‌اند.

مسئول امور گذرنامه و اتباع خارجی نیروی انتظامی زنجان با اشاره به اینکه قبل از انجام پروازهای فرودگاه زنجان سرورهای موجود در فرودگاه مورد بررسی قرار می‌گیرند، افزود: این امر برای آمادگی بیشتر برای انجام پروازها صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برخی از امکانات ایجاد شده در فرودگاه زنجان افزود: بحث ایاب و ذهاب، بحث سرویس فرودگاه، حضور گمرک و همچنین راه‌اندازی اتوبوس فرودگاه از جمله مسائلی است که باید در فرودگاه وجود داشته باشد و از مسئولان اجرایی خواست، اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

همچنین در ادامه این جلسه جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) زنجان اظهار کرد: با توجه به مسئولیتی که به فرودگاه زنجان واگذار شده و بحث پروازهایی که از این فرودگاه شکل می‌گیرد، مسئولان سپاه نیز در تلاش برای تامین امنیت هر چه بیشتر در فرودگاه هستند.

رضا حسینی با اشاره به اینکه پیشرفت استان در بحث راه‌اندازی فرودگاه مورد توجه است، اضافه کرد: در حال حاضر تامین امنیت این مجموعه به سپاه محول شده و سپاه نیز در نظر دارد این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد.

وی بحث حصارکشی فرودگاه را نیز از جمله مسائلی عنوان کرد که باید مورد توجه مسئولان اجرایی در این بخش قرار گیرد.

همچنین در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان نیز از اقدامات این شرکت برای راه‌اندازی پروازهای حج از فرودگاه خبر داد و گفت: خواسته مسئولان راه‌اندازی 10 خط تلفن در فرودگاه زنجان است که در دو تا سه روز آینده این کار انجام می‌شود.

همچنین صائینی رئیس بهداشت مرکز زنجان نیز از اقدامات این مرکز در فرودگاه زنجان خبر داد و گفت: برقراری آمبولانس در فرودگاه و همچنین تیم پزشکی نیز از دیگر اقدامات مرکز بهداشت شهرستان زنجان در فرودگاه است.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول