اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت پذیرفت

کلنگ‌زنی ترمینال پروازهای بین‌المللی در فرودگاه همدان

خبرگزاری فارس: ترمینال پروازهای بین‌المللی، برج پرواز و تکنیکال بلاک در فرودگاه همدان با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی ترمینال پروازهای بین‌المللی در فرودگاه همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی نیکزاد بعد از ظهر امروز سه‌شنبه طی بازدیدهای خود از روند اجرای پروژه‌های آزاد راه همدان ساوه، کنارگذر غربی و شرقی همدان و همچنین ایستگاه راه‌آهن تهران همدان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی در فرودگاه همدان حضور یافت و علاوه بر بازدید از پروژه بهسازی و توسعه میادین پروازی فرودگاه همدان پروژه احداث برج مراقبت و ترمینال پروازهای زیارتی را نیز کلنگ‌زنی کرد.

در حال حاضر بهسازی و توسعه میادین پروازی فرودگاه همدان با تخصیص 125 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور توسط شرکت ساویر در سال گذشته آغاز و طی 24 ماه نیز به اتمام خواهد رسید.

از اهداف این طرح می‌توان به برقراری پروازهای حج تمتع برای نخستین بار با هواپیماهای بدنه بزرگ در سال آینده و افزایش ضریب ایمنی پروازها اشاره کرد.

پروژه احداث برج مراقبت و تکنیکال بلاک فرودگاه همدان نیز با تخصیص 40 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی توسط شرکت خانه ایرانیان در سال جاری آغاز و طی 20 ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

دستیابی به تجهیزات ایمنی با توجه به هواپیماهای طرح ایرباس و توسعه خطوط پروازی از مهم‌ترین اهداف این پروژه تلقی می‌شود.

کلنگ‌زنی پروژه احداث ترمینال پروازهای بین‌المللی از دیگر اقداماتی بود که توسط وزیر راه و شهرسازی انجام شد که آغاز عملیات اجرایی این طرح با هدف ارتقا سطح خدمات فرودگاهی و پذیرش پروازهای بین‌المللی در سال جاری آغاز و با تزریق 924 میلیون ریال اعتبار طی 20 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

در ادامه بخشی از پروژه‌های مسکن مهر در شهر همدان و همچنین بیمارستان اکباتان نیز توسط وزیر راه و مسکن مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول