اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از اواسط اردیبهشت ‌ماه اجرا می‌شود

اجرای طرح کنترل تخلفات حادثه‌ساز در کهگیلویه ‌و بویراحمد

خبرگزاری فارس: رئیس ‌پلیس راهور کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح کنترل تخلفات حادثه‌ساز از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری با هدف روان‌سازی و انتظام‌بخشی عبور و مرور وسایط نقلیه در سطح معابر شهری سراسر این استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح کنترل تخلفات حادثه‌ساز در کهگیلویه ‌و بویراحمد

سید کرم‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت‌: پلیس در کنترل تخلفات شش‌گانه در انتظام ترافیک معابر شهری نقش موثری دارد.

این مقام انتظامی‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح کنترل تخلفات حادثه‌ساز از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری با هدف روان‌سازی و انتظام‌بخشی عبور و مرور وسایط نقلیه در سطح معابر شهری سراسر این استان اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد‌ در ادامه بیان کرد: برخورد با تخلفات شش‌گانه از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز، استفاده نکردن از کمربند و کلاه ایمنی، رعایت نکردن فاصله طولی، حرکت نکردن در بین خطوط و استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی از اولویت‌های کاری پلیس راهور در سال جاری است.

حسینی در ادامه افزود: توجه به قوانین و فرهنگ صحیح رانندگی به روان‌سازی عبور و مرور وسایط نقلیه و ترافیک معابر شهری کمک زیادی می‌کند که به تبع آن کاهش تصادفات و جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و هدر رفتن انرژی سوخت خودروها را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی از مردم و رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سطح فرهنگ ترافیک را در استان ارتقا دهند ‌و از آنها دعوت کرد پلیس را در راه نظم بخشیدن به ترافیک معابر شهری یاری دهند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه نقش رسانه‌ها و مطبوعات را در فرهنگ‌سازی مؤثر دانست و بیان کرد: خوشبختانه رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما در استان کهگیلویه و بویراحمد نقش خود را در فرهنگ‌سازی قوانین راهنمایی و رانندگی به خوبی ایفا می‌کنند.

حسینی تصریح کرد: ما نیز به نوبه خود از هرگونه تعامل با اصحاب قلم و رسانه در این استان دریغ نخواهیم کرد و آماده ارائه هرگونه توضیح و بیان عملکردها خواهیم بود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول