اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات بهبهان:

صحت گزارش مردمی از تخلفات نیاز به بررسی لازم دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات بهبهان گفت: گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلف به دست ما رسیده است اما صحت آنها نیاز به بررسی‌های لازم دارد.

صحت گزارش مردمی از تخلفات نیاز به بررسی لازم دارد

غلامعباس محمدحسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان ضمن قدردانی از حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مرحله دوم انتخابات مجلس نهم اظهار کرد: مردم بهبهان با حضور پر شور خود در مرحله دوم انتخابات حرکت گسترده خود در مرحله نخست آن را تکمیل کردند.

وی تصریح کرد: مردم حوزه انتخابیه بهبهان با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی علاوه بر تجدید بیعت دوباره با مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور حماسی دیگری را رقم بزنند.

محمدحسنی افزود: مردم از همان ساعات اولیه رأی‌گیری در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و این حضور در ساعات قبل از ظهر و هم‌اکنون رو به افزایش است و پیش‌بینی می‌کنیم از ساعت 18 به بعد شعب اخذ رأی شاهد حضور گسترده‌تر مردم باشند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات بهبهان در ادامه بیان کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم در بهبهان در هر یک از شعب یک بازرس حضور داشته و در هر ده شعبه نیز یک سربازرس بر روند انتخابات و رأی‌گیری نظارت خواهد داشت که به این ترتیب 129 بازرس و 13 سربازرس در 129 شعبه اخذ رأی بهبهان حضور داشته و وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: این افراد آموزش‌های لازم را فرا گرفته و بدون هیچ مشکلی به انجام وظیفه در راستای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات مرحله دوم نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بهبهان پرداخته‌اند.

محمدحسنی در پایان با بیان اینکه گزارشات مردمی مبنی بر تخلفاتی به دست هیئت بازرسی رسیده است، گفت: صحت و سقم این گزارشات نیاز به بررسی‌های لازم داشته و هم‌اکنون نمی توان اظهارنظر قطعی کرد.

وی افزود: چنانچه صحت گزارشی مسجل شود، به هیئت اجرایی و نظارت منتقل شده تا آنان اقدامات لازم را انجام دهند اما تاکنون صحت هیچ گزارشی مسجل نشده و با بررسی‌های بیشتر و لازم نتیجه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول