اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

روند احداث تالار بزرگ کرمان مطلوب است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان با بیان اینکه روند احداث تالار بزرگ شهر کرمان به خوبی در پیش است، گفت: برای رفع مشکلات احتمالی طرح آماده همکاری هستیم.

روند احداث تالار بزرگ کرمان مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه تالار بزرگ شهر کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت در سطح کشور بیش از 700 طرح ماندگار در دست اجرا دارد که باید تا پایان دولت دهم به اتمام برسد.

وی افزود: در استان کرمان 21 طرح در دست اقدام داریم که امیدواریم با تصویب و تأمین اعتبارات لازم به زودی تکمیل شوند.

نجار عنوان کرد: مجتمع فرهنگی و تالار بزرگ شهر کرمان یکی از این طرح‌ها است و تاکنون 4 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است. 

وی بیان داشت: در این پروژه 9.5 میلیارد تومان اعتبار برای ‌سال جاری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌ریزی شده که با ارائه صورت وضعیت از سوی پیمانکار طی 15 روز پرداخت آن انجام می‌شود.

نجار با بیان اینکه در حال حاضر روند احداث این تالار به خوبی در پیش است، تصریح کرد: برای رفع مشکلات احتمالی طرح آماده همکاری هستیم و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و متولیان فرهنگی این پروژه در موعد مقرر در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: در حال حاضر چند مجتمع فرهنگی هنری در سطح استان از جمله کوهبنان، عنبرآباد، منوجان، شهربابک و دو سالن چند منظوره در کرمان و راور آماده بهره‌برداری است.

نجار خاطر نشان کرد: در دولت دهم نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ شده و امیدواریم در استان کرمان بتوانیم با کمک متولیان فرهنگ و اصحاب رسانه از امکانات ایجاد شده به درستی استفاده کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری گفت: برای تحقق این نامگذاری نیاز به فرهنگسازی داریم و در دو بعد تولید، کیفیت بالا، قیمت ارزان و فرهنگ استفاده از کالای داخلی باید کار شود.

نجار افزود: افزایش معنویت در جامعه و کار فرهنگی اساس تحقق نامگذاری سال است و دستگاه‌های فرهنگی باید در این زمینه تلاش کنند و هر اندازه مسائل اخلاقی و قرآنی را نشر دهیم، قطعاً زمینه تحقق شعار سال بهتر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول