اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 4 سال

تنها مجتمع فرهنگی خلیل‌آباد تاکنون 30 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مزده خلیل‌آباد گفت: تنها مجتمع فرهنگی شهرستان که از سال 86 آغاز شده است تاکنون 30 درصد پیشرفت دارد.

تنها مجتمع فرهنگی خلیل‌آباد تاکنون 30 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، محمد ابراهیمی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: تنها مجتمع فرهنگی شهرستان که از سال 86 شروع شده است تا کنون 30 درصد پیشرفت دارد.

وی از مسئولان خواست با توجه به خود یاری مردم، نسبت به تکمیل این پروژه در سال 91 اقدام شود.

در ادامه مرادزاده فرماندار خلیل‌آباد گفت: در نظر است هیئتی از مسئولان اجرایی شهرستان به طور مستمر با حضور در روستاهای شهرستان و نشست با آنان مسائل و مشکلات اهالی روستا بررسی شود.

وی در نخستین اقدام به روستاهای مزده و کاریزک با 20 نفر از مسئولان شهرستان حضور یافته بود، از مسئولان خواست در ارائه پاسخ‌های مردم دقت نظر لازم را داشته باشند که تعهدات اعلام شده توسط کارشناسان فرمانداری به طور جدی دنبال می‌شود.

محمد محمدی یکی از اهالی روستای کاریزک در همین راستا گفت: یکی از اثرات این اقدام و حضور مسئولان در روستا دل‌گرمی اهالی روستا به کار و تلاش مضاعف است زیرا با خدا قوت مسئولان همت ما در روستا دوچندان می‌شود.

سبحانی، روحانی روستای کاریزک در گزارش خود گفت: در این روستا خدمات مختلفی توسط دولت اجرا شده است، این روستا از لحاظ برق، آب‌رسانی و جاده آسفالته برخوردار است.

وی نیز جدول‌کشی و آسفالت معابر داخل روستا را خواستار شد. سبحانی این اقدام فرماندار خلیل‌آباد را که با جمعی از مسئولان در روستاها حضور پیدا می کنند را مثبت دانست و بر استمرار آن تأکید کرد.

هاشمی رئیس شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد در جمع اهالی روستا گفت: رهاسازی فاضلاب در معابر برخلاف عرف است و کارشناسان بهداشت محیط پی‌گیری می‌کنند.

وی نیز از دهیار و شورا خواست در صورت تکرار مجدد افرادی که رعایت نکرده و اقدام به رهاسازی فاضلاب منازل به داخل روستا می‌کنند به صورت کتبی معرفی تا با اخذ تعهدات لازم و تا مرحله معرفی به دادگاه اقدام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل‌آباد کمبود دندان‌پزشک در مرکز شهرستان را مورد تأیید قرار داد و گفت: در شهرستان 50 هزار نفری خلیل‌آباد یک نفر دکتر دندان‌پزشک داریم.

وی اظهار داشت: مجوز استخدام دو دندان‌پزشک را در شهرستان داریم که در صورت آمادگی دندان‌پزشکان جذب کار می‌شوند.

هاشمی بر اعزام دندان‌پزشکان طرحی به شهرستان‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول