اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد خبر داد

راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال در قشم و ابوموسی

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آغاز به کار نخستین مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس در بندرعباس، از راه‌اندازی دو مجتمع فرهنگی دیجیتال در قشم و ابوموسی در روزهای آینده خبر داد.

راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال در قشم و ابوموسی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدمحمد حسینی در حاشیه مراسم آغاز به کار نخستین مجتمع فرهنگی دیجیتال در این شهر با بیان اینکه ارائه خدمات اینترنتی، ارائه نرم‌افزار و استفاده رایگان از تجهیزات از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این مجتمع‌هاست اظهار داشت: به طور میانگین در هر مجتمع 500 نرم‌افزار در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که در این بین بازی‌های بومی از اولویت برخوردار است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مجموع، مجتمع‌های فرهنگی دیجیتال در کشور به 260 مجتمع رسیده است اظهار امیدواری کرد این رقم تا شهریور سال جاری به 500 مجتمع افزایش یابد.

حسینی با بیان اینکه تعدادی از این مجتمع‌های نیز در هرمزگان راه‌اندازی می‌شود، اذعان داشت: در دو روز آینده دو مجتمع این نوع، در جزایر ابوموسی و قشم راه‌اندازی می‌شوند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول