اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کنگان:

اجرای مجتمع بزرگ فرهنگی عسلویه با 90 میلیارد ریال اعتبار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: مجتمع بزرگ فرهنگی عسلویه با 90 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

اجرای مجتمع بزرگ فرهنگی عسلویه با 90 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حسن مختارزاده سه‌شنبه شب در نشست با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات مهمی برای توسعه فرهنگی شهرستان کنگان صورت پذیرفته و همه اینها نشان از رویکرد و دیدگاه فرهنگی دولت خدمتگزار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان با اشاره به گستردگی نیازهای فرهنگی در این شهرستان خاطر نشان کرد: در شهرستان کنگان نیازهای فرهنگی متعددی وجود دارد که بر حسب اولویت تلاش خود را برای رفع آنها به کار گرفته‌ایم و با تمام وجود در مسیر تحقق این خواسته‌ها و نیازها گام برمی‌داریم.

مختارزاده مجتمع فرهنگی و هنری بخش عسلویه را از فعالیت‌های مهم فرهنگی این شهرستان دانست و افزود: این مجتمع از مهم‌ترین و کلان‌ترین پروژه‌های عمرانی فرهنگی این شهرستان است و نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی عنوان کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر 90 میلیارد ریال در حال اجراست و بهره‌برداری از آن بسیاری از مشکلات فرهنگی بخش عسلویه را مرتفع می‌سازد.

این مسئول ادامه داد: اجرای هر چه بهتر این پروژه از اقدامات مهمی است که در احداث این بنا مورد توجه قرار داده‌ایم و به همین منظور در اجرای این پروژه از روش‌های مدرن و پیشرفته بهره‌ برده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: برای تکمیل و تجهیز این مجتمع، نظارت مشاوران طرح به طور جدی لازم است و باید اعتبارات لازم برای اجرای آن نیز تامین شود.

مختارزاده با اشاره به اهمیت تخصیص اعتبارات به این پروژه تاکید کرد: این کار نیازمند حمایت جدی مسئولان است که باید از راه‌های مختلف تامین و تخصیص داده شود.

این مسئول به بهره‌برداری از طرح‌های کتابخانه عمومی کنگان و عسلویه اشاره کرد و افزود: در سال 90 با همکاری فرمانداری شهرستان کنگان، شهرداری‌های سطح شهرستان، شوراهای اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و اداره امور کتابخانه‌ها، طرح‌های کتابخانه عمومی شهر کنگان و عسلویه به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان متذکر شد: اعتبارات لازم برای احداث کتابخانه عمومی که از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی است در شهر سیراف تکمیل شده و به زودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول