اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم:

5 هزار قمی از خدمات مجتمع فرهنگی نور استفاده می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قم تصریح کرد: طبق آمارها و رصدهای انجام شده روزانه 5 هزار نفر از مردم قم از خدمات مجتمع نور استفاده می‌کنند که اغلب آنها از مردم منطقه نیروگاه هستند.

5 هزار قمی از خدمات مجتمع فرهنگی نور استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم پنجشنبه شب در بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع فرهنگی نور گفت: هدف از ایجاد این مجتمع ارائه خدمات فرهنگی و دینی در منطقه محروم نیروگاه بوده است که توانسته اقدامات موثری را داشته باشد.

حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های مذهبی و دینی در این مجتمع با استقبال عظیم مردم منطقه نیروگاه مواجه بوده به گونه‌ای که در بسیاری از موارد گنجایش سالن پاسخگوی میزان حضور مردم نیست.

وی تصریح کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت 14 هزار مترمربع احداث شده و در تلاش است تا خدمات فرهنگی و دینی را به همشهریان ارائه کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در خصوص سالن‌های موجود در این مجتمع گفت: این مجتمع دارای سالن آمفی تئاتر، سینما، زائر سرا، مراکز مشاوره و دو کتابخانه ویژه برادران و خواهران است که مورد استقبال دانشجویان و دانش‌آموزان این منطقه و همچنین طلاب قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده تصریح کرد: علاوه بر این مجتمع دارای فضاهای ورزشی استخر و سالن‌های ورزشی است که زمینه شادابی و تفریح جوانان را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: طبق آمارها و رصدهای انجام شده و با توجه به خدمات مناسب این مجتمع روزانه 5 هزار نفر از مردم قم از خدمات این مجتمع استفاده می‌کنند که اغلب آنها را مردم منطقه نیروگاه تشکیل می‌دهند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز داشت: البته برخی از سالن‌های این مجتمع نیاز به تعمیر و بازسازی دارد که امید است با حمایت مسئولان شاهد رفع مشکلات آن باشیم.

حجت‌الاسلام نجاریان‌زاده تاکید کرد: باید ساخت چنین مجتمع‌هایی در مناطق محروم ادامه داشته باشد و اداره کل تبلیغات می‌تواند با ارائه برنامه‌های مناسب به ارائه خدمات در این مجتمع‌ها بپردازد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول