اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

مجتمع‎های فرهنگی هنری گلستان به بهره‎برداری می‎رسند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: مجتمع‎های فرهنگی هنری تا پایان هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسند.

مجتمع‎های فرهنگی هنری گلستان به بهره‎برداری می‎رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان غلامرضا منتظری عصر سه‌شنبه در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان گرگان اظهار داشت: نگارخانه گلستان، مجتمع فرهنگی هنری شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا از پروژه‎هایی است که امسال شاهد بهره‎برداری آن در هفته دولت خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در سال‎ جاری 50 درصد خانه‎های فرهنگ مورد استفاده و 50 درصد آن به سال آینده موکول می‎شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان بیان کرد: سیاست دولت این است تا پایان سال، تمام پروژه‎های عمرانی نیمه‎تمام به پایان برسد و باری بر دوش دولت آینده باقی نماند که این مهم یکی از تصمیمات خوب دولت است.

منتظری اذعان کرد: تلاش این اداره‎کل نیز بر این است که پروژه‎های نیمه‎تمام و تامین اعتبار شده به جز پروژه‎های ملی که دامنه وسیعی دارند را تا پایان امسال به بهره‎برداری برساند.

وی یادآور شد: تالار بزرگ فرهنگی و هنری که در بلوار شهید صیاد شیرازی در دست احداث است از جمله پروژه‎های ملی است که در صورت تامین اعتبار به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اضافه کرد: کتابخانه مرکزی و حوزه هنرهای معاصر دو پروژه بزرگ ملی هستند که سال گذشته با حضور حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کلنگ‎زنی شد.

منتظری در خصوص ساخت سینما گفت: ساخت سینما از سوی دولت توجیه ندارد و به متقاضیان بخش خصوصی واگذار شده است.

وی متذکر شد: ما در شهرستان‎های حوزه استحفاظی این آمادگی را داریم هر کسی علاقمند است در این حوزه سرمایه‎گذاری کند از طریق تسهیلات دولت حمایت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان یادآور شد: عموم متقاضیان به دنبال این هستند که پروژه‎های آنان فرهنگی تجاری شود که موانع این مسئله از سوی دولت برداشته شده تا به صورت دومنظوره و در قالب پردیس سینمایی شکل بگیرد. 

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول