اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای هشتمین سال متولی در استان مرکزی

طرح دانش‌آموزی کاروان رهپویان رضوی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی از اجرای طرح دانش‌آموزی کاروان رهپویان رضوی برای هشتمین سال متوالی در این استان خبر داد.

طرح دانش‌آموزی کاروان رهپویان رضوی اجرا می‌شود

مجید مهرجو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح کاروان رهپویان رضوی تابستان امسال برای هشتمین سال متوالی اجرا می‌شود که طی آن 300 نفر از دانش‌آموزان بسیجی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ثبت‌نام از شرکت‌کنندگان در این طرح در پایگاه شهید فهمیده سه هم‌اکنون در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بسیجی شرکت‌کننده در این طرح در قالب کاروان رهپویان رضوی به مدت هفت روز به مشهد مقدس اعزام می‌شوند ادامه داد: زیارت از بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، برگزاری کلاس‌های معرفتی، برگزاری نشست‌های سیاسی و عقیدتی و بازدید از امکان زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس از برنامه‌های این طرح است.

مهرجو در بخش دیگری از سخنان خود از شرکت 90 هزار نفر روز از دانش‌آموزان بسیجی این استان در اردوهای طرح هجرت سه خبر داد و گفت: هر دانش‌آموز بسیجی با شرکت در اردوهای هجرت سه به مدت 10 روز در 300 عرصه پیش‌بینی شده فعالیت عملی و سازنده پشت سر خواهد گذاشت.

وی با اشاره به ایجاد 300 اردوگاه دانش‌آموزی به منظور اجرای این طرح ابراز داشت: تعمیر، بازسازی، بهسازی، رنگ‌آمیزی و رسیدگی به امور مدارس در شهر و روستاها از برنامه‌های پیش‌بینی شده در اردوهای هجرت سه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول