اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندرود:

حجاب ریشه در فرهنگ ایرانی اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندرود گفت: حجاب در ایران هم ریشه اسلامی و ایرانی دارد.

حجاب ریشه در فرهنگ ایرانی اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی جویباری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به ضرورت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در بین همه اقشار جامعه افزود: این بانوی بزرگ نه تنها متعلق به تمام زنان بلکه متعلق به همه بشریت است.

این مسئول با اشاره به احترام شخصیتی همانند رسول اکرم(ص) به این حضرت اضافه کرد: حضرت فاطمه(س) متعلق به همه بشریت است و تمام انسان‌ها و حتی مخلوقات در برابر وی خاضع و خاشع هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندرود با اشاره به ضرورت تمسک به راه و روش زندگی این حضرت و دیگر ائمه معصومین سعادت دنیا و آخرت را در این مسئله دانست.

رسولی با اشاره به ضرورت راه‌اندازی مقوله فرهنگ در کنار سیاست و اقتصاد، فرهنگ حکومت اسلامی را تشکیل یافته از 1400 سال پیش تاکنون دانست و ادامه داد: نباید در این فرهنگ غنی سر سوزنی کوتاهی انجام گیرد.

وی با اشاره به تبلیغ بدحجابی در برخی فروشگاه‌ها خواستار بهبود این وضعیت شد و تصریح کرد: متاسفانه این امر یک امر ضد فرهنگی است.

این مسئول با اشاره به ضرورت بالابردن فرهنگ عمومی در این زمینه شورای فرهنگ عمومی را جایگاه بررسی این معضلات در هر شهرستان دانست.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول