اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

زن محور اصلی خانواده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: زن ریشه و محور اصلی خانواده محسوب می‌شود.

زن محور اصلی خانواده است

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: هر جا نام خانواده مطرح باشد، باید زنان حضور تاثیرگذار داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر خانواده و جامعه‌ای وجود دارد، ریشه اصلی این خانواده و جامعه زن بوده است، خاطرنشان کرد: اگر خانواده بدون حضور زن باشد، نتیجه نگاه کالایی و ابزاری به زن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه زن و مادر خانواده اسلامی باید با الگوگرفتن از حضرت فاطمه(س) امر تربیت را پیش‌ ببرد، اضافه کرد: زن محور اصلی تحکیم بنیان خانواده محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های عملیاتی کردن سیره اهل بیت(ع) در زمان طاغوت در جامعه مهیا نبوده است، ادامه داد: در آن دوران محدودیت و مهجوریت‌های زیادی در مدیریت دینی بوده است اما امروز اگر کاستی‌هایی در جامعه در زمینه عملیاتی‌کردن سیره اهل بیت(ع) وجود دارد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با جدیت این مسئله را برطرف می‌کند.

حجت‌الاسلام دشتکی تصریح کرد: در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محدودیت‌های تبلیغ دین را از بین برده و برای ترویج سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه زمینه‌سازی و تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه امروزه حضور زنان در همه عرصه‌ها حضوری فعال و با جدیت است، یادآور شد: اگر نابسامانی‌هایی در جامعه وجود داشته است، به دلیل فراهم‌نبودن زمینه‌ها برای حضور زنان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور بانوان پابه‌پای مردان در عرصه‌های مختلف یک حضور تکامل یافته به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: اگر زنان در کنار مردان حضور نداشته باشند، حضور تکامل یافته نیست.

وی همچنین حضرت زهرا(س) را محور و الگوی اصلی زنان در امور مختلف معرفی کرد و افزود: به شان و شخصیت آن حضرت در بخش‌های مختلفی از قرآن تاکید و اشاره شده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول