اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهاباد:

12 اسفند رأی به آرمان‌های شهدای هسته‌ای است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهاباد در بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور مردم در پای صندوق‌ها "رأی به ولایت‌مداری" و "رأی به آرمان‌های شهدای هسته‌ای" است.

12 اسفند رأی به آرمان‌های شهدای هسته‌ای است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد، محمدرضا هدایی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم شهرستان بهاباد درخواست کرد تا در روز جمعه 12 اسفند 90 با حضور در پای صندوق‌های رأی برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بار دیگر حماسه‌ای جاویدان خلق کنند.

هدایی در این بیانیه آورده است: انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار می‌شود که شوق کم‌سابقه‌ای هر کوی و برزن سرزمین پاکمان را فرا گرفته است و مردم همیشه سربلند ایران اسلامی می‌روند تا بار دیگر با اتحاد و هم‌بستگی، نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی انتخاب کنند.

وی افزود: دشمن تصور می‌کند با حربه تحریم، ترور و جنگ‌های رسانه‌ای می‌تواند عزم ملت ایران را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی سست کند اما این مردم همان‌طور که به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در راهپیمایی 22 بهمن امسال لبیک گفته و حضور پرصلابت خویش را در حمایت از انقلاب اسلامی نشان دادند، با شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند نیز مشت محکمی بر دهان ائتلاف شیطانی بدخواهان خواهند زد.

هدایی یادآور شد: حضور مردم در پای صندوق‌ها "رأی به ولایت‌مداری" است، حضور مردم در پای صندوق‌ها "رأی به شهدای هسته‌ای" است، حضور مردم در پای صندوق‌ها "رأی به بی‌اثر بودن تحریم‌ها" است و حضور مردم در پای صندوق‌ها "رأی به ایستادگی و اقتدار ایران اسلامی" است.

وی ادامه داد: از این‌رو بر ماست که با حضور گسترده در انتخابات و نصب‌العین قرار دادن فرامین امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری، با انتخاب افرادی متدین، پایبند به ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب و آگاه به مسائل روز، برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات خود بیفزاییم.

فرماندار بهاباد از مردم فهیم، متدین و انقلابی شهرستان دارالولایة بهاباد خواست‌ با حفظ وحدت حول محور ولایت، هم‌چون گذشته بینش اسلامی و انقلابی خویش را در روز 12 اسفند‌ماه در پای صندوق‌های رأی به اثبات رسانند و با رأی آگاهانه، نماینده‌ای بصیر و ولایت‌مدار را برای حضور در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول