اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

شهدای هسته‌ای در علم و اخلاق سرآمد بودند

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: شهدای هسته‌ای هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ اخلاقی و تربیتی سرآمد بودند.

شهدای هسته‌ای در علم و اخلاق سرآمد بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، عباس بابایی در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره دانشجویان ممتاز مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر استان زنجان با بیان اینکه شهدا جان خود را در راه اسلام گذاشتند، اظهار کرد: این شهدا هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ اخلاقی و تربیتی سرآمد بودند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره دانشجویان ممتاز مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر استان زنجان خاطرنشان کرد: این جشنواره از ابتدای سال آغاز شد که برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان افزود: برگزیدگان در جشنواره کشوری می‌توانند در مقاطع عالی بدون کنکور حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به ارسال 49 مقاله از سوی شرکت‌کنندگان در دهمین جشنواره دانشجویان ممتاز مبتکر و نوآور بسیجی شاهد و ایثارگر استان زنجان به دبیرخانه این جشنواره خاطرنشان کرد: 33 اختراع و شش طرح پژوهشی نیز به این جشنواره معرفی شد.

بابایی افزود: پنج کتاب و 37 نفر نیز به عنوان دانشجویان ممتاز به این جشنواره معرفی شدند که در مجموع شاهد شرکت 129 نفر در این دوره از جشنواره بودیم.

وی با بیان اینکه شش مقاله و سه اختراع به عنوان برگزیده انتخاب شدند، گفت: دو کتاب و سه دانشجوی ممتاز و در مجموع 17 نفر به عنوان افراد برتر این جشنواره انتخاب شدند.

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه سربلندی و عزت امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون شهدا است، تاکید کرد: همگان باید در مسیر آرمان‌های شهدا گام برداشته و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول