اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره گفت:

امروز ملت ایران موجب خشنودی شهدای هسته‌ای شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: امروز ملت ولایتمدار ایران با شرکت در انتخابات موجبات خشنودی شهدای علوم هسته‌ای را فراهم کردند.

امروز ملت ایران موجب خشنودی شهدای هسته‌ای شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چایپاره مجید هاشمی ظهر امروز در آیین بازدید از شعب اخذ رای با حضور یافتن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و علوم هسته‌ای برای اعتلای ایران اسلامی از زندگی خود گذشتند لذا ملت ایران با حضور یافتن در راهپیمایی‌های مختلف و با شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی قدم در راه آنها می‌گذارند.

وی تصریح کرد: کوچکترین خواسته و انتظار شهدای بزرگ و بلندمرتبه کشورمان از ملت شریف چیزی جز ولایتمداری، حفظ روحیه پایدار ی و استقامت در راه‌ آرمان‌های امام خمینی (ره) نیست بر این اساس می‌طلبد اقشار مختلف جامعه با حضور پررنگ خود در آیین‌های سیاسی و اجتماعی زمینه را برای تحقق آرمان‌های بی‌بدیل شهدای انقلاب بیش از بیش فراهم کنند و در این راستا از انجام دادن هیچ‌گونه خدمتی ولو ناچیز دریغ نورزند.

این مسئول با بیان اینکه ایادی استکبار جهانی لحظه به لحظه انتخابات را از دوربین‌های خود رصد می‌کنند بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین ملت ما نهایت استفاده را کرده‌اند لذا از ماه‌ها پیش برای بی‌علاقه کردن مردم نسبت به انتخابات برنامه‌ریزی کردند ولی امروز هم دشمنان و هم ما می‌بینیم این قبیل اقدامات ناشیانه و مذبوحانه دشمنان هیچ تاثیری بر حضور میلیونی مردم نداشته است.

هاشمی با بیان اینکه در این انتخابات برخلاف ادعای دشمنان همه اقشار جامعه حضور چشمگیر و موثری داشته‌اند اظهار داشت: در این انتخابات همانند راهپیمایی 22 بهمن ماه همه اقشار جامعه اعم از ایثارگران، دانشجویان، بازاریان و ... برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود اهتمام کرده‌اند و در پای صندوق‌های رای‌‌گیری حضور موثر و چشمگیری داشته‌اند به طوری که استقبال از انتخابات را از نخستین ساعت‌های روز شاهد هستیم.

فرماندار چایپاره برای انتخاب کاندیدای اصلح اظهار امیدواری کرد و اظهار داشت: امیدواریم از مجموع آرای مردم افرادی اصلح، کاردان، مدیر و توانمند برای پیگیری مطالبات مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا ‌کنند تا با یاری رساندن دولت بیش از بیش رخدادهای شیرین در عرصه فرهنگی، علمی و اجتماعی شاهد شویم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول