اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سیاسی رئیس ستاد انتخابات کشور:

ملت در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به قاتلان شهدای هسته‌ای می‌دهند‌

خبرگزاری فارس: مشاور سیاسی رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات، پاسخ دندان‌شکنی به قاتلان شهدای هسته‌ای می‌دهند.

ملت در انتخابات پاسخ دندان‌شکنی به قاتلان شهدای هسته‌ای می‌دهند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سیف‌الله مطلبی عصر امروز در حاشیه بازدید از فعالیت‌های حوزه انتخاباتی فرمانداری زاهدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اکنون ملت‌های دنیا تشنه عدالت، صداقت و صلح بوده و از دروغ به ستوه آمده‌اند و خواستار حکومت عدالت‌محور در کشورشان هستند.

وی با بیان اینکه دسترسی آسان و پاسخگویی از خصوصیات مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: هیچ جای دنیا این گونه حکومتی با این روش مدیریت وجود ندارد.

مشاور سیاسی رئیس ستاد انتخابات کشور به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخابات بهترین و عالی‌ترین فلسفه وجودی مردم‌سالاری دینی در کشورمان است.

مطلبی با بیان اینکه مجری و پشتیبان انتخابات مردم هستند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مسئولان را دلگرم می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به بلوغ سیاسی مردم و دلبستگی آنها به نظام و انقلاب، توده عظیمی از ملت ایران در انتخابات شرکت می‌کنند.

مشاور سیاسی رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: امام خمینی (ره) دموکراسی غرب را ناقص می‌دانستند زیرا که این دموکراسی به واسطه تبلیغات غرب مدیریت می‌شود.

مطلبی عنوان کرد: اکنون فضا برای انتخابات دشمن‌شکن فراهم شده و شوق وصف‌ناپذیری در بین جوانان و رأی اولی‌ها مشاهده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه صاحب اصلی انقلاب مردم هستند که توانسته‌اند این انقلاب را از گردنه‌ها عبور دادند، خاطرنشان کرد: ملت ایران بدون شک همانند یوم‌الله 22 بهمن در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.

مشاور سیاسی رئیس ستاد انتخابات کشور عنوان کرد: مشارکت حداکثری، امانتداری، قانون مداری و عدالت محوری، چهار اصل محوری ستاد انتخابات کشور است.

مطلبی افزود: کاندیداها از دادن وعده‌های دروغ جداً دوری کرده و از تخریب دیگران هم اجتناب ورزند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول