اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 140

حسینی: حضور در انتخابات روح شهدای هسته‎ای را شاد می‎کند

خبرگزاری فارس: بخشدار بخش مرکزی آزادشهر گفت: با شرکت در انتخابات روح شهدای دانشمندان هسته‎ای شاد می‎شود.

حسینی: حضور در انتخابات روح شهدای هسته‎ای را شاد می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید محمد حسینی در دیدار با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران 27 روستای بخش مرکزی گفت: در بخش مرکزی شهرستان آزادشهر 59 شعبه اخذ رأی آرای مردم را اخذ می‌کند که از این تعداد 34 شعبه در شهرهای آزادشهر، نگین‎شهر و نوده خاندوز مستقر است.

وی تصریح کرد: 25 شعبه هم در سطح روستاها که 13 شعبه ثابت و 12 شعبه هم به صورت سیار است اقدام به جمع‎آوری آرای مردم می‌کنند.

بخشدار بخش مرکزی آزادشهر اضافه کرد: امسال شعب اخذ رأی سیار فقط در یک مسیر از پیش تعیین شده و با نظارت مستقیم ناظران و بازرسان حرکت می‌کنند تا خدای ناکرده کسی نسبت به سلامت انتخابات بدبین نشود.

حسینی با اشاره به فعالیت‎های انجام شده در سطح شهرستان گفت: مجموعه فعالیت‎هایی که در بخش‎های مختلف به ویژه بخش‎های عمرانی، خدماتی و رفاهی روستاها صورت گرفته بسیار خوب بوده و رضایت روستائیان را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی جاده‎های بین روستایی بخش مرکزی آسفالت شده است، اکثریت روستاها از اجرای طرح هادی بهره‎مند شده‎اند.

بخشدار بخش مرکزی آزادشهر خاطر نشان کرد: با اضافه شدن روستای خاندوز سادات به شبکه مخابراتی صددرصد روستاهای بخش از نعمت تلفن و اینترنت پرسرعت برخوردار هستند، بسیاری از مراکز آموزشی بازسازی و نوسازی شده است.

حسینی اضافه کرد: وام‎های مسکن روستایی و مشاغل روستایی طبق یک برنامه‎ریزی جامع و مدون در اختیار روستائیان قرار گرفته است.

وی با اشاره به عملیات عمرانی و زیربنایی در بخش روستاهای این شهرستان تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی سیستم روشنایی در سطح روستاها ایجاد شده و علاوه بر تسطیع و بازسازی جاده‎های بین مزارع، تسهیلاتی به منظور استفاده از آبیاری تحت فشار در اختیار کشاورزان قرار گرفته است و بسیاری از روستاها از فضاهای ورزشی و سالن‎های چند منظوره بهره‎مند شده‎اند یا در حال ساخت و ساز هستند.

بخشدار بخش مرکزی آزادشهر اضافه کرد: با عنایت به فعالیت‌های انجام گرفته و خدماتی که نظام برای رفاه حال مردم انجام داده همه ما باید در انتخابات شرکتی گسترده داشته باشیم و ضمن حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری در سرنوشت خود و کشورمان سهیم باشیم.

وی از دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها خواست هماهنگی‎های لازم را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و آماده شدن شعب اخذ رأی در روز 12 اسفندماه عوامل برگزار کننده انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول