اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خبر داد

اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی به طرح‌های عمرانی دانشگاه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از تخصیص اعتبار 100 میلیارد ریالی به اجرای طرح‌های عمرانی این دانشگاه خبر داد.

اختصاص اعتبار 100 میلیارد ریالی به طرح‌های عمرانی دانشگاه

مسعود صدری‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: پروژه زیرساخت فضای سبز، آب‌های سطحی، گازرسانی و فاضلاب دانشگاه از طرح‌های اساسی این دانشگاه بوده که اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به همین منظور اختصاص یافته است.

وی افزود: هم‌اکنون کارهای اولیه از جمله نقشه‌ها و برگزاری مناقصه طرح‌های مذکور آماده شده است.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد: امسال در بعد کارهای عمرانی طرح‌های نیمه تمام طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال تکمیل خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح احداث آزمایشگاه مرکزی، سلف سرویس مرکزی، استادسرا و دانشکده منابع طبیعی از طرح‌های نیمه تمام این دانشگاه به‌شمار می‌رود.

صدری‌نسب با بیان اینکه سال 91 سال شکوفایی و عمران دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر است، بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اقدامات در دستور کار امیدواریم بتوانیم در سال جاری شعار "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" را به معنای تمام و کمال محقق کنیم.

* نبود مکان مناسب برای اجاره خوابگاه

وی در ادامه به بخشی از مشکلات دانشجویان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: کمبود خوابگاه یکی از معضلات این دانشگاه به‌شمار می‌رود که باید در این خصوص توسط مسئولان مرتبط و تعامل و حمایت‌های آنها چاره‌اندیشی شود.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر عنوان کرد: این دانشگاه با وجود داشتن ظرفیت پذیرش دانشجو متأسفانه هنوز ساختمان یا مکانی مناسب برای اجاره خوابگاه ندارد.

به گفته وی در این راستا و با توجه به رایزنی‌های انجام شده، این دانشگاه برای پذیرش بخش خصوصی در زمینه احداث خوابگاه اعلام آمادگی می‌کند.

صدری‌نسب در پایان با بیان اینکه پرداخت وام با بهره پنج درصدی بعد از شروع کار و بستن قرارداد بین وزارت علوم تا 15 سال اجاره باز پرداخت خواهد شد، گفت: امیدواریم با این حرکت مؤثر بتوان گامی متعالی در راستای ارتقای سطح علمی دانشجویان برداشت.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول