اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شریف‌آباد خبر داد

تفکیک اراضی 50 هکتاری شریف‌آباد برای کاربری مسکونی

خبرگزاری فارس: شهردار شریف‌آباد گفت: اراضی 50 هکتاری شهر شریف‌آباد برای احداث واحدهای مسکونی در سال جاری تفکیک می‌شود.

تفکیک اراضی 50 هکتاری شریف‌آباد برای کاربری مسکونی

عین‌الله موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: با تفکیک اراضی 50 هکتاری شهر شریف‌آباد، واحدهای مسکونی مسکن مهر به مردم واگذار می‌شود.

وی عنوان کرد: در یک ماه آینده عملیات اجرایی تفکیک زمین 11 هکتاری شریف‌آباد برای احداث واحدهای مسکونی، تجاری و عمومی شروع می‌شود تا با احداث این واحدها امکانات رفاهی و عمومی مردم این شهر افزایش یابد.

موسوی گفت: نامگذاری کوچه و خیابان، تعیین کدپستی محل‌ها و ممیزی سطح شهر از برنامه‌های سال جاری شهرداری شریف‌آباد است.

وی با بیان اینکه سال جاری توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، گفت: مردم با خرید از تولیدات داخلی موجب رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی در کشور می‌شوند و با تحقق این امر بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم  برطرف می‌شود.

نظارت شدید بر ساخت‌سازهای مسکونی و تجاری

وی با بیان اینکه به علت نبود شهرداری شریف‌آباد در سه سال گذشته مردم این شهر بدون رعایت استاندارد ساخت‌ و ساز اقدام به ساخت‌ و ساز واحدهای مسکونی می‌کردند، خاطرنشان کرد: اکنون با تأسیس شهرداری در سال 87 از ساخت‌ و سازهای غیر اصولی به شدت جلوگیری می‌شود و به ساخت‌ و سازهای مسکونی و تجاری در این شهر نظارت مطلوبی صورت می‌گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: شهر شریف‌آباد از فضای عمومی تفریحی کمی برخوردار است که امیدواریم با حمایت مسئولان مربوطه بتوانیم این شهر را بیشتر توسعه بدهیم تا مردم از امکانات رفاهی و تفریحی در این شهر استفاده کنند.

شهردار شریف‌آباد ادامه داد: برای توسعه این شهر باید اقدامات مالی مناسبی صورت گیرد تا مشکلات شهری این شهر در کوتاه‌ترین زمان برطرف شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول