اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند خبر داد

وقف یک واحد مسکونی با نیت ترویج علوم قرآنی در نهاوند

خبرگزاری فارس: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از وقف یک واحد مسکونی با نیت ترویج علوم قرآنی در نهاوند خبر داد.

وقف یک واحد مسکونی با نیت ترویج علوم قرآنی در نهاوند

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از وقف یک واحد مسکونی خبر داد و اظهار داشت: این واحد مسکونی با نیت ترویج علوم قرآنی، کمک به ایتام و روضه‌خوانی اهل بیت(ع) در شهرستان نهاوند به وقف رسیده است.

وی افزود: ارزش ریالی این منزل مسکونی که در سه طبقه به وقف رسیده، یک میلیارد و 500 میلیون ریال است که از این نظر نیز شایان توجه است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند با بیان اینکه خانم "ملیحه ابراهیم‌ حاجی‌آبادی" واقف این وقف قرآنی است، گفت: این واحد مسکونی با زیربنای 360 متر مربع در شهرستان نهاوند وقف شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته پنج موقوفه جدید در شهرستان نهاوند وقف شد، خاطرنشان کرد: موقوفه خانم حاجی‌آبادی نخستین موقوفه در سال جاری است که امیدوار هستیم امسال شاهد وقف‌های گسترده‌ای در سطح شهرستان نهاوند باشیم.

عزیزی با تأکید بر لزوم توجه به وقف‌های جدید در جامعه، ابراز داشت: گرایش به سمت وقف‌های نوین سبب بارورتر شدن فرهنگ دینی، قرآنی و علمی در کشور می‌شود.

وی در پایان سخنان خود ایجاد مراکز قرآنی، کمک به نشر و تبلیغ علوم و معارف قرآنی، کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت، کمک هزینه تهیه جهیزیه و ازدواج جوانان و ایجاد مراکزی برای درمان بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج را از جمله نیازهای وقفی در شهرستان نهاوند برشمرد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول