اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل شدت جراحات

مصدومان انفجار منزل مسکونی شوشتر به اهواز منتقل شدند

خبرگزاری فارس: مدیر فوریت‌های پزشکی شهرستان شوشتر گفت: به دلیل شدت جراحات مصدومان انفجار منزل مسکونی در شوشتر این افراد به اهواز منتقل شدند.

مصدومان انفجار منزل مسکونی شوشتر به اهواز منتقل شدند

گودرز سنجری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: پس از اعلام خبر مبنی بر این اتفاق گروه‌های امدادی در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند و مصدومان تحت مداوای تیم‌های اعزامی قرار گرفتند.

وی افزود: در ابتدا یک نفر از مصدومان که پسربچه‌ای بود به صورت سرپایی مداوا شد و 4 نفر دیگر که جراحات سوختگی داشتند به بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر اعزام شدند.

این مقام مسئول تأکید کرد: به دلیل اینکه شهرستان شوشتر از داشتن بیمارستان ویژه سوختگی محروم است این افراد به اهواز اعزام شدند.

وی با اشاره به میزان سوختگی این افراد تاکید کرد: عارضه سوختگی در زمان اتفاق و تا یکی دو ساعت ابتدایی قابل تشخیص نیست که میزان عارضه به چه اندازه است و پس از گذشت زمان میزان و عمق عارضه مشخص می‌شود و به این دلیل نمی‌توان درباره شدت جراحات این افراد اظهار نظر کارشناسی کرد.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول