اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر مطرح کرد

افتتاح 11500 واحد مسکونی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به عملکرد ضعیف سازمان نظام مهندسی استان بوشهر گفت: امسال در مجموع 11 هزار و 500 واحد مسکونی در استان بوشهر افتتاح می‌کنیم.

افتتاح 11500 واحد مسکونی در استان بوشهر

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علیرضا صفایی صبح امروز در نشست شورای مسکن استان بوشهر افزود: در هفته چهارم اردیبهشت ماه 3 هزار و 900 واحد در برازجان و عالیشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: 2 هزار و 600 واحد در شهریور ماه در شهرهای گناوه، بوشهر و دشتی، 3 هزار واحد مسکن 99 ساله در آبان ماه و 3 هزار واحد نیز اسفند ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به در دست ساخت بودن 31 هزار واحد مسکن مهر در استان بوشهر ادامه داد: تاکنون هیچ‌یک از واحدهای مسکن مهر در استان به بهره‌برداری نرسیده است. برای تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر حداکثر تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

صفایی‌بوشهری اضافه کرد:‌ مسئولان شهرستان‌ها و مدیران پروژه‌های مسکن مهر باید با گفت‌وگو و مذاکره با تعاونی‌ها و پیمانکاران ساخت این پروژه‌ها علت تأخیرها را بررسی کنند.

 

* چیزی از سازمان نظام مهندسی استان ندیدیم

وی با انتقاد از عملکرد سازمان نظام مهندسی استان بوشهر گفت: با وجود اینکه حدود یک‌هزار بار از پروژه‌های مسکن مهر بازدید کردم اما چیزی از نظارت مهندسان سازمان نظام مهندسی ندیدم.

صفایی ادامه داد: عملکرد سازمان نظام مهندسی در ارتباط با نظارت بر پروژه‌های مسکن مهر بوشهر مطلوب نیست و این موضوع را بارها در نامه‌نگاری‌های خود به مسئولان استانی و کشوری گوشزد کردیم.

مدیر پروژه مسکن مهر شماره 2 بوشهر نیز در این نشست گفت: عملکرد ضعیف ناظران سازمان نظام مهندسی مشکلاتی را برای ما در اجرای پروژه‌ها ایجاد کرده است.

علی مرادی افزود: 150 میلیون تومان برای نظارت مهندسان ناظر پرداخت کردیم اما آنان به نحو مطلوب از پروژه‌های مسکن مهر ما بازدید نمی‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: رئیس سازمان نظام مهندسی به تنهایی پیگیر امور ماست و مهندسان ناظر فعالیت چندانی ندارند و با جدیت کار نمی‌کنند.

مدیر مسکن مهر شماره 2 بوشهر گفت: ناظران متخلف باید به شورای انتظامی معرفی شوند تا با آنان برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول