اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بجنورد خبر داد

217 واحد مسکونی برای مددجویان بجنوردی احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بجنورد گفت: طی امسال 217 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان احداث می‌شود.

217 واحد مسکونی برای مددجویان بجنوردی احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، رضا وحدانی اظهار داشت: 58 میلیارد و 200 میلیون ریال برای احداث و تعمیر این واحدها پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از مجموع واحدهای مذکور 300 واحد با اعتبار 37 میلیارد و 500 میلیون ریال مربوط به مددجویان روستایی و 217 واحد مسکونی نیز با اعتبار 20 میلیارد و700 میلیون ریال مربوط به مددجویان شهری است.

وحدانی تصریح کرد: در حقیقت بهره‌وری و کاهش هزینه مددجویان، آرامش و رفاه آن‌ها، حفظ عزت و کرامت، خوداتکایی و توانمندسازی و کاهش فاصله طبقاتی آنان از ضروریات ساخت مسکن مددجویان است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته 291  واحد مسکونی مددجویی توسط کمیته امداد به صورت کلی و جزئی تعمیر شد که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 578 میلیون ریال برای تعمیر این واحدها هزینه شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بجنورد افزود: کمیته امداد برای تعمیرات جزئی هر یک از واحدهای مسکونی مذکور تا سقف 3 میلیون و 500 هزار ریال و برای تعمیرات کلی نیز مبلغ 7 میلیون و 500 هزار ریال هزینه کرد.

وی همچنین از احداث 150 سرویس بهداشتی با اعتبار 600 میلیون ریال برای مددجویان کمیته امداد بجنورد خبر داد و گفت: 262 سرویس حمام نیز با اعتبار یک میلیارد و 965 میلیون ریال طی سال گذشته برای منازل محرومان این شهرستان احداث شد.

وحدانی خاطرنشان کرد: 21 مورد از منازل مددجویان نیز در طی سال گذشته حصارکشی شد که اعتباری بالغ بر 166 میلیون ریال برای این امر هزینه شد.

وی اظهار داشت: امید است امسال نیز بتوانیم خدمات ارزنده‌ای در حد توان به مددجویان و محرومان این شهرستان ارائه دهیم.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول