اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

مجوز بیش از 26 هزار شغل‌ خانگی صادر شده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: 26 هزار و 377 مجوز مشاغل‌ خانگی توسط دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه صادر شده است.

مجوز بیش از 26 هزار شغل‌ خانگی صادر شده است

 سهراب براندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: از محل سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه 700 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به استان اختصاص یافته است.

براندیشه افزود: تا‌کنون 379 طرح به مبلغ 351 میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده است که 97 میلیارد و 874 میلیون تومان آن نیز مصوب شده و کار معرفی‌، تصویب و پرداخت این طرح‌ها در استان ‌ادامه دارد.

براندیشه با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص ساماندهی و حمایت از مشاغل ‌خانگی در استان گفت: از مجموع 26 هزار و 377 مجوز صادره توسط دستگاه‌های اجرایی تاکنون 20 هزار و 462 طرح به مبلغ 88 میلیارد و 801 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده که 37 میلیارد و 219 میلیون تومان آن به بیش از 10 هزار طرح پرداخت شده است.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه سهم استان کرمانشاه از محل ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی را 70 میلیارد تومان اعلام کرد.

براندیشه با بیان عملکرد بنگاه‌های اقتصادی زود‌بازده ادامه داد‌: از اوایل کار بنگاه‌های اقتصادی زود‌بازده تا‌کنون بیش از 27 هزار طرح با مبلغ هزار و 383 میلیارد و 602 میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده است.

وی تصریح کرد:  26 هزار و 873 طرح آن با رقم هزار و 160 میلیارد و 998 میلیون تومان به تصویب کارگروه رسیده و تعداد 26 هزار و 771 طرح آن به میزان هزار و 113 میلیارد و 938 میلیون تومان در بانک‌های استان به انعقاد قرارداد رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص مانده اعتبارات بنگاه‌های اقتصادی زود‌ بازده گفت: 148 میلیارد تومان از این تسهیلات جهت سرمایه در گردش اختصاص یافته که در این خصوص نیز 610 طرح با 149 میلیارد تومان تصویب شده و 524 طرح آن با 110 میلیارد تومان به امضای قراداد رسیده است.

براندیشه در ادامه از انعقاد قرارداد 32 طرح اقتصادی زود بازده با اعتبار 17 میلیارد و 833 میلیون تومان طی یک هفته گذشته در بانک‌ها خبر داد و اظهار کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال 155 نفر را فراهم می‌کند.

دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه در پایان گفت: تعداد 13 طرح با اعتبار 10 میلیارد و 194 میلیون تومان در پنجمین نشست کارگروه به تصویب رسیده که در صورت تحقق زمینه اشتغال 581 نفر را فراهم می‌کند.

وی تسریع در کار پرداخت تسهیلات به مشاغل‌ خانگی به خصوص از بانک کشاورزی و پست بانک را خواستار شد.

براندیشه اظهار امیدواری کرد: با مساعدت و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل شاهد جذب به موقع تسهیلات اشتغالزایی در استان کرمانشاه باشیم.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول