اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

میزان اعتبارات با عقب‌ماندگی‌های راه همخوانی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: میزان منابع و اعتبارات با عقب‌ماندگی‌های استان در بخش راه همخوانی ندارد.

میزان اعتبارات با عقب‌ماندگی‌های راه همخوانی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علی اسد صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اعتبار 200 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده در سال 90 در بخش راه استان از اختصاص حدود 50 تا 60 درصد از این اعتبارات خبر داد و گفت: نسبتاً اتفاقات خوب و عملکرد مناسب بود.

وی بیان داشت: اعتبارات تخصیصی با عقب‌ماندگی‌های استان در بخش راه و شهرسازی تطابق ندارد و کافی نیست، زیرا راه‌های استان تا دورترین مناطق روستایی راه ملی است، زیرا مقصد و هدف گردشگری عموم مردم و گردشگران داخلی و خارجی است و نیاز است از منابع ملی بهره بیشتری ببریم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران داشتن اداره مستقل در نور را یکی از دغدغه‌های اداره کل و مسئولان شهرستان با توجه به میزان راه‌های شهرستان ذکر کرد و افزود: با افتتاح اداره مستقل و مدیر مستقل امیدواریم سریع‌تر به اهداف ترسیم شده برسیم.

اسد در خصوص محور نور، چمستان و آمل گفت: این پروژه که بخشی از ترافیک هراز را به غرب استان انتقال می‌دهد و ترافیک محلی را نیز روان می‌سازد به عنوان یک راه ملی است و بودجه ملی می‌خواهد.

وی ادامه داد: از سال 85 تا 90 برای این محور 17 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که 13 میلیارد تومان اختصاص یافت که با توجه به طول 37 کیلومتری این محور اعتبارات تقسیم و تزریق شد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از آماده آسفالت بودن 16 کیلومتر از این محور خبر داد و عنوان کرد: درصدد هستیم با سرعت بخشیدن به پروژه، قطعه نور و چمستان تا پایان سال 91 خاتمه یابد.

* انعقاد قرارداد 20 میلیارد تومانی

اسد از انعقاد قرارداد 20 میلیارد تومانی در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با توان پیمانکار و کمک مسئولان عمده عملیات محور تا پایان سال مالی 91 به پایان برسد.

وی تاکید کرد: باید فرهنگ درست رانندگی ایجاد شود، زیرا عدم پایبندی به مقررات راهنمایی و رانندگی در افزایش تصادفات و حوادث رانندگی موثر است بنابراین باید رانندگان با مشخصات فنی راه حرکت کنند تا حوادث را کاهش داد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اذعان داشت: در بخش مسکن نیز 85 پروژه متعلق به ساختمان‌های دولتی و بیمارستان‌های متعدد در حال اجرا است که همراهی دستگاه‌ها و مسئولان موجب تسریع در پروژه‌ها خواهد شد. 

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول