اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

اظهار نظر مسئولان در حمایت از شورای نگهبان پررنگ باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: اظهارنظرهای مسئولان شهرستان دماوند درباره موضوع ابطال انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حمایت از شورای نگهبان باید پررنگ باشد.

اظهار نظر مسئولان در حمایت از شورای نگهبان پررنگ باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام محمد علاءالدینی عصر امروز در جمع شماری از مردم شهرستان دماوند اظهار داشت: ارتباط نهاد نماز جمعه با دستگاه‏‌های اجرایی شهرستان از جمیع جهات دارای اهمیت بسیاری است.

وی ادامه داد: این ارتباط مهم در سال پیش‏‌رو به دلیل محرومیت دماوند از داشتن نماینده در مجلس شورای اسلامی بیش از پیش مورد نیاز است.

علاءالدینی اضافه کرد: این اتفاق در شهرستان دماوند برای بار دوم در طول تاریخ پرافتخار نظام مقدس اسلامی روی می‏‌دهد.

امام جمعه دماوند، ابطال انتخابات را سنگ محکی مهم برای سنجش میزان قانون‏‌مداری مردم و مسئولان شهرستان دماوند خواند.

وی تصریح کرد: آنهایی که دم از قانون‏‌گرایی می‏‌زدند و می‏‌زنند و از سویی دیگر در مقابل تصمیمات قانونی از آن رغبت لازم برخوردار نیستند، بی‏‌شک قادر به برداشت گامی در زمینه تولید ملی و حمایت از سرمایه‏‌های ایرانی نیستند.

علاءالدینی اضافه کرد: کسانی که اظهارنظر کردند، باید این امر را به صورت پررنگ‏‌تری جلوه‏‌گر می‏‌ساختند؛ چرا که ابطال انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دماوند سنگ محکی برای سنجش میزان قانون‏‌مداری افراد بود.

امام جمعه دماوند با تأکید بر لزوم تقویت جایگاه گفتمان در این شهرستان خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم مسئولان شهرستان دماوند، تقویت جایگاه گفتمان در جامعه است.

وی ادامه داد: در ارتباط با قانون، هیچ توجیه ناشی از منیت‏‌های افراد قابل قبول نیست؛ زیرا این امور مورد تصویب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

علاءالدینی اضافه کرد: تصمیمات شورای نگهبان به عنوان نهادی برخاسته از بطن انقلاب اسلامی و چشم بیدار کشور بر روی چشمان ما جای دارد.

امام جمعه دماوند افزود: خوشبختانه مردم و مسئولان شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه با رغبت خوبی نسبت به اصل تبعیت از قانون به میدان آمدند؛ اما باید این رغبت بیش از پیش جلوه‏‌گر شود.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول