اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات ایلام:

شورای نگهبان در حال رسیدگی به شکایات انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: شکایت‌های انتخاباتی از برخی از حوزه‌های رأی گیری این استان از سوی شورای نگهبان در حال رسیدگی بوده و به زودی در مورد آن اعلام نظر می‌شود.

شورای نگهبان در حال رسیدگی به شکایات انتخاباتی است

یوسف امیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در خصوص انتخابات حوزه انتخابیه ایلام که شامل شهرستان‌های ایلام، شیروان چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی است، شکایت‌هایی دریافت شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر این شکایت‌ها از سوی شورای نگهبان در حال رسیدگی بوده و به زودی برای اعلام نظر در نوبت رسیدگی و اعلام نظر نهایی شورای نگهبان قرار خواهد گرفت.

این مسئول اضافه کرد: اما در حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان‌های دهلران، آبدانان و دره‌شهر هیچگونه شکایتی انجام نشده و از سوی هیئت نظارت حوزه انتخابیه دهلران این موضوع به مرکز منعکس شده است.

امیدی تصریح کرد: تأیید و یا رد صحت انتخابات تنها توسط شورای نگهبان انجام شده و اعلام صحت در دو حوزه انتخابیه دهلران و ایلام منوط به اظهار نظر رسمی شورای نگهبان بوده که به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات استان ایلام گفت: دفتر هیئت نظارت بر انتخابات استان ایلام تنها شکایت‌های دریافتی را از طریق اتوماسیون به مرکز ارسال می‌کند و البته افراد هم می‌توانند به طور مستقیم، شکایت خود را به تهران ارائه دهند.

استان ایلام در مجموع دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول