اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده اتحادیه کشوری تاسیسات مکانیکی ساختمان:

اصفهان قانونمندترین استان در حوزه اجرای تأسیسات است

خبرگزاری فارس: نماینده اتحادیه کشوری تأسیسات مکانیکی ساختمان، اصفهان را قانونمندترین استان کشور در حوزه اجرای تأسیسات دانست.

اصفهان قانونمندترین استان در حوزه اجرای تأسیسات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، اسماعیل چراغیان صبح امروز در چهاردهمین سمینار اتحادیه‌های صنفی تأسیسات مکانیکی ساختمان استان اصفهان در شهر نیاسر اظهار داشت : در حال حاضر این استان با پایبندی ویژه به اجرای قانون و مقرارت ملی ساختمان قانونمندترین استان کشور در حوزه اجرای تأسیسات است.

وی با اشاره به برگزاری 13 سمینار اتحادیه‌های صنفی تأسیسات مکانیکی ساختمان از سال 84 تاکنون در استان اصفهان تصریح کرد: در این راستا 9 سمینار کشوری و سه سمینار میان استانی نیز برگزار شده است.

نماینده اتحادیه کشوری تأسیسات مکانیکی ساختمان با تأکید بر دستاوردهای مطلوب و مثمرثمر این سمینارها افزود: با توجه به تدوین توافق‌نامه مورخ دوم مهرماه سال 85 بین وزارت مسکن و بازرگانی بخش عظیمی از مشکلات حوزه تأسیسات ساختمان برطرف شده است.

به گفته وی، اعضای هیئت رئیسه اتحادیه‌ها با برگزاری کارگاه‌های آموزشی سمینارها ضمن آشنایی با قوانین نظام صنفی و مهندسی و جدیدترین متدهای روز در اجرای تأسیسات این مطالب را به اعضای اتحادیه‌ها نیز آموزش می‌دهند.

چراغیان، ایجاد پیوند مستحکم بین اتحادیه‌های تأسیسات مکانیکی ساختمان استان اصفهان با سازمان فنی حرفه‌ای این استان را از دیگر مزایای برگزاری سمینارها دانست و گفت: تعداد زیادی از مجریان تأسیسات اعم از رؤسا و اعضا توانستند گواهینامه مهارت‌های فنی گوناگون تأسیسات مکانیکی ساختمان را دریافت کنند.

به گفته وی بیش از یک هزار اتحادیه در شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور فعالیت دارند که هر کدام از این اتحادیه‌ها حدود 200 تا 300 نفر عضو دارند.

وی همچنین در پایان از برگزاری دهمین سمینار کشوری این اتحادیه در اواخر مرداد یا اوایل شهریور در استان یزد خبر داد. 

دبیر چهاردهمین سمینار اتحادیه‌های صنفی تأسیسات مکانیکی ساختمان استان اصفهان نیز در ادامه این مراسم پیگیری اخذ پروانه اشتغال به کار مجریان تأسیسات مکانیکی ساختمان از طرف وزارت مسکن و شهرسازی و پیگیری نتایج آموزش و آزمون مبحث 17 قانون و مقرارت ملی ساختمان (تأسیسات لوله‌کشی و تجهیزات گاز طبیعی ساختمان‌ها) را از اهداف برگزاری این سمینار برشمرد.

جواد امامی افزود: انسجام و تعامل هر چه بیشتر اتحادیه‌های سطح استان اصفهان با یکدیگر، چگونگی ساماندهی بهتر اتحادیه‌ها به منظور تشکیل اتحادیه کشوری و بررسی عملکرد اتحادیه‌های سطح این استان طی سال گذشته از دیگر اهداف این گردهمایی است.

وی با شرح تاریخچه اتحادیه‌ها اذعان داشت: برگزاری این سمینارها عامل رشد و پیشرفت اتحادیه‌ها و آشنایی آنها با علم روز تأسیسات ساختمان است.

چهاردهمین سمینار اتحادیه‌های صنفی تأسیسات مکانیکی ساختمان استان اصفهان با حضور روسای اتحادیه‌های شهرستان‌های این استان در هتل سبز نیاسر کاشان همراه با کارگاه آموزشی، جلسه پرسش و پاسخ، بحث و بررسی مشکلات اتحادیه‌ها و مراسم یادبود زنده‌یاد حاج اکبر مصبریان پیشکسوت صنعت تأسیسات مکانیکی ساختمان استان اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول