اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن:

سرانه ورزشی فریدن بالا است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدن گفت: فریدن از لحاظ سرانه ورزشی جزو شهرستان‌های برتر استان اصفهان است.

سرانه ورزشی فریدن بالا است
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدن، بهزاد درویشی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای ورزش شهرستان فریدن اظهار داشت: در حال حاضر علاوه بر فضاهای باز ورزشی، 17 سالن ورزشی نیز در شهرستان وجود دارد و فریدن از نظر سرانه از شهرستان‌های برتر استان محسوب می‌شود اما در تلاشیم تا در روستاها نیز سالن ورزشی ایجاد کنیم.
وی افزود: 24 هیئت ورزشی در فریدن فعالیت می‌کنند که باید با ایجاد انگیزه بیشتر ورزش قهرمانی را در شهرستان تقویت کنیم و برای توسعه ورزش می‌توان از فضای ورزشی مدارس نیز استفاده کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان فریدن تصریح کرد: هدف اداره ورزش و جوانان ارتقای سطح سلامتی افراد جامعه است اما متأسفانه در فریدن تنها 2 درصد از جمعیت به ورزش می‌پردازند.
درویشی اضافه کرد: از نظر ایجاد و تجهیز فضاهای ورزشی، اقدامات خوبی در فریدن صورت گرفته اما این شهرستان یک سال از برنامه 5 ساله ورزش استان عقب است و در هیچ یک از زمینه‌ها پیشرفتی حاصل نشده است، بنابراین باید با بسیج منابع و دستگاه‌ها و تمرکز نیروهای ورزشی از این وضعیت خارج شد و براساس ظرفیت‌های موجود ورزش قهرمانی، همگانی و فرهنگی به مرحله اجرا می‌رسد.
وی به برگزاری مسابقات روستایی و عشایری استان اشاره کرد و گفت: شهرستان فریدن در رشته‌های دال‌پلان، طناب‌کشی و والیبال، نایب‌قهرمان مسابقات روستایی و عشایری استان شد که نشان‌دهنده پتانسیل و استعداد جوانان این شهرستان است.
 انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول