اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم:

نمایندگان وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت نباشند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم شورای اسلامی گفت: قوت مجلس این است که نماینده استقلال داشته باشد و وابسته به حزب، گروه و کانون‌های قدرت و ثروت نباشد.

نمایندگان وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت نباشند

محمد کرمی‌راد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: نمایندگان مجلس نهم در درجه اول باید خدمتگزار مردم و نظام باشند و به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه‌عمل بپوشانند.

کرمی‌راد بیان داشت: نمایندگان مطمئن باشند، اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری در بعد قانون‌گذاری و نظارت توجه کنند، مجلس نهم مجلسی بهتر از دوره‌های قبل خواهد بود.

وی تاکید کرد: یک نماینده نباید احساس کند فقط متعلق به یک شهر است، بلکه او نماینده سراسر ایران اسلامی است.

کرمی‌راد گفت: قوت مجلس این است که نماینده استقلال داشته باشد و وابسته به حزب، گروه و کانون‌های قدرت و ثروت نباشد و اولویت کار خود را خدمت به مردم قرار دهد.

وی با بیان نکات مثبت مجلس هشتم ادامه داد: مجلس هشتم برخلاف مجلس هفتم که نخستین دوره رسمی اصول‌گرایان بود، بهتر توانست استقلال خود را حفظ کند، البته حفظ استقلال سه قوه همچنان مورد نظر امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب بوده است.

وی درباره مدرک تحصیلی کاندیداهای مجلس گفت: تجربه، بالاتر از علم خود را نشان می‌دهد و بعضی از نمایندگان با مدرک لیسانس می‌توانند مفیدتر از کسانی باشند که با مدرک بالاتر هیچ تجربه کاری ندارند.

کرمی‌راد در جواب خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا کرمانشاهیان به نمایندگان قبلی خود رای ندادند، اظهار کرد: اگر دخالت‌ها و برخی از بداخلاقی‌ها، از جمله کانون‌های ثروت و قدرت و جلوگیری از برخی از سخنرانی‌ها نبود، قطعا نتیجه طوری دیگر رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: استقبال مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای خوب و آرا مردم نیز روشن بود.

کرمی‌راد گفت: از اینکه جبهه متحد اصولگرایان در استان در رقابت انتخاباتی پیروز شد، احساس خرسندی و امیدواری می‌کنم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول