اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

مردم پلدختر در مرحله دوم به فرمان رهبری لبیک گفتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: مردم پلدختر در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم با حضوری دشمن شکن به فرمان رهبری لبیک گفتند.

مردم پلدختر در مرحله دوم به فرمان رهبری لبیک گفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی محمد لروند در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر ضمن تبریک میلاد زهرای مرضیه و تقدیر از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای گفت: نماینده منتخب پلدختر و معمولان در مجلس نهم باید با عزمی راسخ در خدمت اسلام، ولایت و سربلندی نظام تلاش و کوشش مضاعفی داشته باشد.

وی افزود: مردم پلدختر و معمولان در این دوره از انتخابات نیز با عمل به فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، موقع شناسی بصیرت خود را به نحو شایسته نشان دادند.

امام جمعه پلدختر در ادامه با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو به تشریح واقعه نهضت تنباکو پرداخت و گفت: بیش از 120 سال پیش، ناصرالدین شاه امتیاز فروش تنباکو را به انگلیس داد که این امتیاز با فتوای مرجع آگاه آیت الله میرزا حسن شیرازی مبنی بر این که استعمال تنباکو در حکم محاربه با امام زمان (عج) است لغو شد.

وی گفت: دشمن قدرت مرجعیت را در جریان لغو امتیاز تنباکو که یک واقعه منحصر به فرد بود، احساس و حساب ویژه‌ای روی این قدرت باز کرد و از آن به بعد تمام اهداف خود را برای کم رنگ کردن این جایگاه به کار برد.

امام جمعه پلدختر افزود: لغو امتیاز تنباکو توسط میرزای شیرازی نشان از شجاعت این عالم وارسته و نماد و جلوه‌ای از قدرت ولایت فقیه بود.

وی با بیان این که علمای شیعه در طول تاریخ در برابر استعمار ایستاده‌اند، گفت: لغو امتیاز تنباکو توسط آیت الله میرزای شیرازی حرکتی انقلابی به منظور جلوگیری از رسوخ استعمار انگلیس در کشور بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول